Cestovní enduro s tříválcovým motorem.
Motorka koupena od FIRMA:CARTec motor (Triumph, Suzuki) (Br
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: Litrový dvouválec mi při zkušební jízdě úplně nesedl. Možná by to chtělo odjezdit více kilometrů, ale i výška sedla je na mě dost vysoko. Navíc stojí podobné peníze jako Triumph, ale s mnohem horší výbavou.
Yamaha Tracer 900: Nedostal jsem se oběma nohama na zem.
První dojmy - Tigera jsem měl vyhlédnutého dlouho, ale nechtěl jsem nic uspěchat a vyzkoušel si i jiné značky, abych se vrátil k Triumphu. XC variantu jsem nezvažoval, protože do terénu nejezdím a protože jsem měl obavy z 21 palcového kola. První jízda mi sedla dobře. Motorka se krásně vodí, je snadno ovladatelná s pohodlným vzpřímeným posezem. Ve verzi XRt je vybavena mnoha doplňky, takže se konečně můžu nechat rozmazlovat vyhřívanými rukojeťmi :-)
Doplňky na motorce - Padací rám (SW-motech), zvýšení řidítek (SW-motech), kryt motoru (ALU-milanek), horní a boční kufry (ALU-milanek), rozšíření bočního stojanu (SW-motech).
Recenze
Vyhovuje mi výkon stroje, který je pro mě dostatečný. Posez je pohodlný, nemusím se krčit a štít funguje dobře (jeto zatím nejvíc 130 km/h). Stroj oplývá mnoha doplňky, které určitě ještě ocením. Původně jsem nechtěl nic s přemírou elektroniky, ale dnes už není moc zbytí. Jízdní režimy snad více ocením v budoucnosti. Spotřeba se zatím pohybuje kolem 5 litrů.
Update 2. 9. 2016
Cena servisu po zajetí motorky byla cca 2000 Kč.
Vyzkoušel jsem offroad režim na rozbíté polňačce a zvládl jsem to já i stroj
Update 26. 7. 2017
Roční servis stál cca 1600 Kč. Za rok se nevyskytly žádné závady, takže šlo hlavně o výměnu oleje. V 99 % používám režim Road a spotřeba se ustálila na 4,5 l/100 km.
krásna a super moto
Anglan super
Triumph je super, obzvlášť se mi líbí tyhle cestovní endura
Tygřík vypadá fakt nádherně a ta červená mu sluší