renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 600 (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník wáca
Vloženo 5.6.2016
Aktualizováno 14.1.2018
Zobrazeno 3 169x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 01.06.2017, Uskutečněno: 01.06.2017, Zhlédnuto: 16x


Od zkušenosti s NX650 kde v terenu lítala teplota až k 140°C na oleji v rámu, jsem se rozhodl instalovat na XL taky teploměr, ale chtěl jsem měřit teplotu oleje přímo v motoru.
Koupil jsem tedy analogový teploměr s čidlem, který chci dát do výpustného šroubu na motoru a měřit teplotu uvnitř. budík je podsvícený a mám ho napojený na + který je pod proudem až po zapnutí klíčku.

Ještě řeším otázku jestli opravdu dát to čidlo dolu do motoru, nebo na hadici co vede z motoru do rámu.
Na NX jsem měl teploměr v rámu místo měrky oleje, ale tam si myslím, že už je olej ochlazený cestou z motoru a smícháním z olejem co je v rámu

22.řijna. 2017
Tak teplotní čidlo je ve výpustném šroubu a nefunguje to. Teplota se nedostane přes 95°C. možná zapříčiněno tím že jak čidlo vyčuhuje tak se ochladí proudícím vzduchem a ukazuje to blbosti.
Takže asi jediná možnost, bud koupit teploměr místo měrky nebo čidlo umístit někam jinam, ale otázka kam.

7.prosince 2017
Tak teplotní čidlo jsem umístil do kontrolní zátky na ventily a už při volnoběhu teplota lezla nahoru tak uvidíme co to bude ukazovat za jízdy. Bohužel počasí už nic moc tak kdyžtak na jaře.

23.prosince 2017
Ahoj, tak dnes jsem konečně vyjel a mám nějaké postřehy o teplotě když je čidlo umístěno v inmspekčním víčku ventilů.
Venku bylo cca okolo 6-7°C po silnici rychlostí do 100km/h se teplota pohybovala na 85-90°C v terenu vylezla teplota ke 100°C a pokud jsem se někde zahrabal tak ještě o něco víc. Když jsem motorku chcípnul, teplota stoupala dál a po jednom zahrabání se v lese a po chcípnutí motoru teplota stoupala až ke 140°C.

Takže mnohem lepší měření než ve výpustném šroubu a při běhu motoru a cirkulaci oleje ta teplota u vačky víc jak na 100°C jen tak nevyleze.
Podařilo se mi snad sehnal malý rozměr chladiče co se mi vejde za masku, tak zkusím dát čidlo na hadici co poleze z motoru což bude určitě nejpřesnější, ale chtěl jsem vědět kde bude jaká teplota.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Ventilové sedlo+chladič+ teploměr

    Tak jsem najel necelých 2000km a najednou při jízdně trašné cvakání. Zkontroloval jsem ventilové vůle a na jednom výfukovým ventilu byla strašná vůle, že nešla ani nastavit. Sundal jsem tedy hlavu válce a hned to bylo

    Typ: Oprava
    Vloženo: 06.11.2017
    Uskutečněno: 06.11.2017
    Tachometr: 58000km
  • zvýšení řidítek

    Pro pohodlnou jízdu v terénu, jsem si udělal na rychlo podstavce, který nahrazujou i původní klemy na řidítka. Vypadá to moc vysoký, ale je to asi o 2-3cm vyšší než původní. Při jízdě ve stoje, hlavně tedy v terenu je

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 01.06.2017
    Uskutečněno: 01.06.2017
    Komentářů: 3x
  • Záhada s výkonem

    Tak XRV už jezdí tak jsem začal opět řešit ten slabý výkon. Obrátil jsem se na německý forum xl600.de jelikož tady nic takového není, napsal jsem jim tam svoje poznatky a čekal co mi odpoví. Ještě že existují online přek

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 01.06.2017
    Uskutečněno: 01.06.2017


TOPlist