renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mraki
Vloženo 12.4.2016
Aktualizováno 25.9.2016
Zobrazeno 6 012x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Anglická šelma zabiják pro gentlemany.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia ETV 1000 Caponord: Trošku jsem se lekl většího předního kola a toho zda seženu kousek ve slušném stavu.
Ducati Multistrada 1200: Nebylo na ní dost peněz, pořád je pořizovací cena vysoká.

První dojmy - Hned druhý den, co jsem měl motorku koupenou jsem na ní sednul a přejel více než 450 km za odpoledne. Tiger tuhle porci kilometrů doslova posvačil. Pekelně rychlé cestování i krásné toulání s úsměvem na tváři :-)

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil lidem, kteří se chtějí přesunovat s kuframa na delší vzdálenosti, nebo třeba chtějí zajet pro rohlíky do vedlejší vesnice a chtějí si tu jízdu užít v plným fofru. Určitě zde nemůže být řeč o nějakých těžkých terénech, ale rád si tu a tam nějaký ten železniční přejezd skočím :-)

Doplňky na motorce - -
- Vyšší cestovní plexi Givi + deflektor
- 12V zásuvka na řidítkách a pod sedlem.
- Padací rám SW motech
- Hlavní stojánek SW motech
- Kryt řetězu SW motech
- Stupačky SW motech (stavitelné)
- Prodloužení předního i zadního blatníku - RD moto
- Vyhřívané rukojeti Oxford
- Držák navigace Ram mount
- Gelové sedlo
- Rozšíření zrcátek RD moto
- Givi maxia V53 tech - brzdové světlo, dálkáč
- KN Filtr
- Ukazatel zařazené rychlosti GiproX

Recenze

Motorku jsem si koupil jako moji druhou, abych měl na čem cestovat a přesunovat se v pohodlí s možností vzít si něco sebou. A myslím, že jsem udělal dobře. Ačkoliv... Motorku jsem tu již jednou měl a jen to, že si ze mě pán udělal dobrý den a druhý den nepřijel s penězma, mě dělilo od toho, abych Tigra letos na jaře prodal.

Motorku jsem koupil v roce 2014 od jednoho kluka v mým věku, který na motorku evidentně neměl čas a peníze. A podle toho to tak vypadalo. Vše bylo zanedbané, opotřebované, narafičené, poničené a nedořešené. Postupně na mě vypadával jeden kostlivec za druhým. V motorce jsem dnes za velkou fůru peněz, ale začínám se blížit kýženému stavu. Motorku jsem ale nakonec prodat nedokázal a proto píšu znovu recenzi. Ta stará už vlastně stejně neplatí.

Motor - Pořád si stojím za to, že i když je tahle motorka opravdu rychlá, tak nemá tolik síly, kolik by si zasloužil. Věřím tomu, že poslední modely (zvláště 1050 sport) už tento problém nemají.

Podvozek - Letos na jaře (2016) jsem vyměnil zadní pružinu za progresivní pružinu Hyperpro a nechal udělat kompletní repasy zadního tlumiče. Motorka se opravdu zlepšila a už se těším, až to samé udělám i s předkem. Výměna za tužší pružinu nemá smysl jen kvůli únavě (50 tis km), ale i díky tomu, že pružina byla poddimenzovaná už z Hickley. Což potvrzují i postupné změny na novějších modelech. Opravdu se těším, až vyměním i přední pružiny. Hodně motorce pomohla i výměna pneumatik na Pirelli Angel GT. Zkoušel jsem tam jedničkové Qualifiery a s tak velkou motorkou měly opravdu hodně práce.

Brzdy - Přes to, že jsem vyměnil destičky a brzdy jsou vyčištěné a dobře odvzdušněné to není žádná sláva. Zpomalovače,.. A to i přes radiální ukotvení. Nemám verzi s ABS. Snad jednou přijdu na to, jak je ještě vylepšit.

Problémy : Nejvíc mi asi vadilo to, že při dlouhých cestách mě bolelo pod koleny. Mám 186 cm a ty stupačky jsou trošku vysoko. Podobně trpí i spolujezdec kvůli zbytečně zkosenému sedlu s kterého sjíždí. A navíc při dopnutých bočních (origo) kufrech se nemá čeho držet. Nejsou zde totiž žádná madla a raily na kterých jsou kurfy pověšené řežou do rukou. Tohle chci ještě řešit výrobou držáků a předěláním sedla. Samotné orginální kurfy toho moc nepojmou, jsou velmi těžké a pokud se podcení instalace, tak i nebezpečné. Jednoho krásného dne jsem najel trošku nešetrně na zpomalovací hrb a držák jsem urval i s krásnou a nablískanou Maxií v které vlastně nic nebylo. Dnes mám druhý držák, tak uvidíme, zda pomůže správné vymezení podložkami a tím zamezení krutu a namáhání. No a pak tu máme spotřebu. Kdo by čekal od cesťáku 7,5 litru/100? Tak u Tigera to je běžná realita. Ale dá se i za 6,2, ale to člověk nesmí moc zlobit. A né, dělalo to i před tím KNkem, co jsem tam dal. Na můj vkus motorka málo svítí. Už mám připravený přídavný světla. Uvidíme zda se mi někam podaří přidelat. V poslední době se mi navíc vyklubala závada. Z pod nádrže něco teče a stéká to na pravou stranu rámu a leptá to jeho barvu. Možná je to benzín, fakt nevím... Když k tomu čuchnu, tak už to moc zápachu neudělá. Baterku mám gelovou... Kdyby někdo věděl co to je, tak napiště prosím.

Závady: Shořelé vinutí alternátoru (vyřešeno stejným dílem ze speed triple), spojka (ok - servisní limity),

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Toman87
Toman87 napsal 21.09.16 v 20:29 10b.

moc pěkná

mixras
mixras napsal 22.07.16 v 00:30 10b.

MILKYS
MILKYS napsal 17.04.16 v 11:46 10b.

MILKYS
MILKYS napsal 17.04.16 v 11:44

Fešák

medved3
medved3 napsal 16.04.16 v 13:21 10b.

Více komentářů



TOPlist