Tak první sezónu mám za sebou, zvládl jsem najet 11 tisíc kilometrů, Horneta jsem položil jen jednou a to když mě shodil na místě kámoš skútrem (nedávno jsem si všiml, že nejspíš z toho incidentu mám i trochu ohlou páčku spojky ).
Hornet jezdil dobře, do začátku to byl myslím dobrý výběr, nicméně rozšířil jsem si řidičák a tak nějak nečekaně pořídil Tigera 1050. Sice jsem původně počítal s tím, že Horneta otevřu a budu na něm dál jezdit, ale tak nějak jsem si dal dohromady, že bych chtěl něco novějšího - se vstřikováním (nastavování sytiče mě moc nebavilo), minimálně hladovým okem, jsou to teda takové blbosti, ale hlavně něco trochu vyššího, pohodlnějšího, cestovnějšího. Zvládl jsem na Hornetovi i 500 km/den (většina po dálnici) a teda to byla docela makačka na záda a kolena.
Jak ale tak chodím průběžně do garáže, nejradši bych si toho Horneta nechal. Přece jen to, jak je malej, tak má i své výhody a je to taková "klasika", má svoje kouzlo (oproti tomu Tigerovi, což je už prostě velká, dospělá motorka). Nicméně finančně to teď na dvě motorky zrovna nemám, takže je na prodej.
Momentálně už spinká zazimovaný v garáži.
Dodatek: Dnes 10.12.2016 začali práce na přepisu motorky, našel se nový majitel. Ať slouží
Vlastník | Radmenza | |
---|---|---|
Vloženo | 11.4.2016 | |
Aktualizováno | 10.12.2016 | |
Zobrazeno | 618x |