I po tolika letech je pořád hezká :)
První dojmy - Klasika mezi supersporty, Honda měla vždycky dobrý podvozek a lineární výkon nemusí být pro některé adrenalinová záležitost, ale pořád má co nabídnout ;)
Recenze
Přestup z VFR800 na CBR954 byl svým způsobem vynucený. A proč nezůstat u pana Hondy, když byla spokojenost i s dalším předchozím strojem CB750? Každá měla něco do sebe a jízda na Hondě byla vždy příjemná :).
Je to ještě kus železa a na design se pořád hezky kouká :). Chvilku si budeme na sebe zvykat, ale u Hondy to nikdy nebyl problém :). Těším se na společně strávené kilometry ;)
Po ujetí dvou sezon se na "ojetině" vychytaly mouchy. Přepracoval jsem vyrobený držák z VFR800, aby se daly vozit i kabele. Po delším výletě vše bez problémů, jelo se dobře a spokojenost je na místě. V nastávající zimní odstávce se udělá údržba a mám naplánován servis. Budu mít na to celou zimu ;)
Nádherně zachovalý kousek!
jasná 10...
Děkuji za 10b , a ta druhá část komentáře se mi bude hodit
to je přece jasná desítka ať dobře slouží a spousty najetých kiláčků bez nehody
...tak asi jsem se unáhlil s menší kritikou přední brzdy , respektive, až se použijí fošny Nissin bude zase líp
Každopádně díky za 9b a přepínač nebudeme dále rozvádět..