renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 EVO (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mito7
Vloženo 23.3.2016
Aktualizováno 30.9.2021
Zobrazeno 6 842x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 23.09.2016, Uskutečněno: 04.08.2016, Zhlédnuto: 14x


Další vývoj ladění. Pro poměrně tmavou svíčku, příliš bohatý sytič a "tarokování" těsně před zavřeným šoupátkem, jsem pokračoval v ladění. Protože největší podíl jízd probíhá v rozsahu plynu 1/4 - 1/2, tak jsem posunul jehlu o zářez dolu, abych ochuzením směsi v tomto nejčastěji využívaném rozsahu dosáhl vypálení svíčky na správnou barvu. Přičemž "tarok" dole se trochu zlepšil, ale nezmizel úplně, tak jsem objednal ještě menší volnoběžnou trysku (62, 61) - vyzkouším co bude nutné. Dále jsem řešil sytič, který poskytoval dostatečně bohatou směs pro start za studena, ale po chvilce začaly otáčky klesat, až došlo k chcípnutí vlivem bohaté směsi. Protože jsem nedokázal sehnat originální menší trysku sytiče, tuto jsem zaletoval a převrtal z původního průměru 0,65 na 0,6 a motor krásně drží otáčky i na sytič. V souvislosti s posunem jehly se trochu ochudila směs i na plný plyn, což jsem kompenzoval zvětšením hlavní trysky z 126 na 128. Po dodání nových volnoběžných trysek budu ještě dolaďovat velikost hlavní trysky třeba na 130, pro zachování maximálního výkonu i při obohacení směsi a možném riziku zanášení svíčky, ale vzhledem k minimální délce chodu v tomto režimu to asi nebude problém a při plném zatížení svíčka též dostane svou dávku tepla a tak by tu bohatší směs mohla přežít v provozuschopném stavu a při částečném zatížení se zase vypálí do světlejšího odstínu. Tolik k dalšímu postupu v ladění Mita

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • ladění

    Tak vyzkoušeno. Částečné zatížení super, dá se jet i těsně nad zavřeným šoupátkem a běh v pořádku. Tarok už jen někdy a to těsně před dosednutím šoupátka, ještě trochu ochudit šroubkem. Nahoře motor ztratil "jiskru" a po

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 22.09.2016
  • ladění

    Tak trysky vyměněny, volnoběžná 61, hlavní 130. Zjistil jsem, že šoupátko karburátoru neotevíralo úplně, tak asi o 0,5 mm ( ) obroušen doraz, v rámci vůlí jsem posunul jazýčky ventilu do délky a opět obrousil a vyleštil

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 16.09.2016
  • ladění

    Trysky jsem ještě nevyměnil, stále čekám na tu 61, tak tu hlavní až najednou s ní. Ale měnil jsem těsnící kroužek na výfuku za viton (snad tam už vydrží) a při tý příležitosti jsem znovu dokonale slícoval a vyleštil výfu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 12.09.2016


TOPlist