PROFIL MOTORKY

Babetta 207 (1975)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Babettista
Vloženo 1.3.2016
Aktualizováno 2.3.2016
Zobrazeno 1 959x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


klasické rčení vidět Neapol a zemřít se směle může přepsat na vidět B206 a zemřít :)

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - královna mezi Babettami. Hledal jsem ji roky všude možně a pokaždé, když se někde objevila, okamžitě byla pryč během pár minut po zveřejnění inzerátu. Už jsem byl z toho velmi smutný, až jsem se rozhodl při jedné aukci, že ji prostě vyhraju, i kdyby měla stát majlant. Tak tohle je pánové B206, viděli jste ji vůbec někdy naživo?

Recenze

Představuju vám na první pohled obyčejnou Babettu, ale jedná se dost možná o nejraritnější typ, který se kdy vyráběl. Dokonce tu ani na motorkářích na ni nemají kolonku (B206) a co jsem tak procházel databázi Babett 207 a 228 na motorkářích, tak tento model tam nemá nikdo vystavený.

V ČSSR se tato Babetta značila B207.00X, exportní modely do zahraničí měly číslování B206.

Dnes už ji prakticky v ČR nemáte šanci sehnat, ani na Slovensku, musí se pro ně jezdit do Maďarska, kde se tu a tam párkrát za rok ještě objeví v inzercích.

Podařilo se mi ji vydražit na aukru a posléze 1.3.2016 osobně převzít v Jižních Čechách. Tento typ se vyráběl necelé 2 roky někdy v letech 1974-1976. Je to mezityp mezi B228 a B207.100. Nemá odpruženou kyvku a je raritní právě v tom, že jich nebylo moc vyrobených a je to dnes v podstatě exkluzivní záležitost. Většina lidí ji viděla možná jen na obrázku, já ji osobně viděl jen jednou v životě v jedné sbírce nejmenovaného pána.

Stroj je bohužel ve zchátralém stavu, ale naštěstí je kompletní co do raritních plechových dílů. Tranzimo chybí, předchozí majitel ho předělal na GYT, ale naštěstí zapalovací cívka pro Tranzimo tam je. Ta se shání ještě hůř než Tranzimo.

Bude se muset srovnat vidlice, narazit nové pouzdra pro kluzáky, vyrobit doraz řídítek, svařit jemně držák nosiče, opravit stojánek, vyměnit asi řídítka, udělat go motoru a najít lepší sedlo. Zbytek je jen lak a chrom a případě šroubky.

Je to tedy kompletní renovace, kterou zatím odsouvám na neurčito, protože mám rozpracovaných fůru jiných projektů na Babetty.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ThomsonMotorson
ThomsonMotorson napsal 04.03.16 v 23:22 10b.

Zdarec.
Učitelka ruštiny na ní jezdila do školy. :) Ale to bylo ještě kus před revolucí..

Je to kousek.. 10b

Více komentářů



TOPlist