Nádherné silniční poloenduro, které na mě zapůsobilo svým dravým a dokonalým vzhledem.
První dojmy - Při první jízdě jsem si nebyl jist jestli už tenhle stroj na mě nemá moc síly, ale překonal jsem se a za odměnu si užívám parádní svezení. Sice jde o 15 let starou mašinu, ale zároveň pode mnou o mašinu nejmladší, a nemám jí jaký nedostatek vytknout. První projížďka byla za soumraku a líbilo se mi na svezení se vše. Ladění výfuků, posed, zelené podsvícení budíků, pohodlí, lehké ovládání..
Motorku bych doporučil pro - Rozhodně zkušenějším.
Doplňky na motorce - vyhřívané hefty (3 stupně), reflexní proužky na ráfcích, zásuvka na řidítkách, přešité sedlo.
Recenze
Měřím 190cm a TDM 850 nyní nemá mezi většími silničními endury v obdobné cenové relaci kolem 60tis. minimálně vzhledovou konkurenci :)
S TDM jsem najezdil cca 3tis km a jezdím rozumně, tj. do 140km/h. TDM má supr zrychlení na stovku do 4sekund a jízdní vlastnosti také za jedna. V serpentýnách se dá krásně klopit, sedí skvěle. Účinnější brzdy vzhledem k síle motoru by někdy nebyly špatný, ale nezávodím, takže jsem spokojen a přizpůsobil jsem se.
Jezdím se spotřebou pod 6l a servis zatím nebyl potřeba. Předchozí majitelé se o stroj dobře starali. Každopádně s čímkoliv jedině do servisu Yamaha ve Staré Boleslavi, kde má člověk jistotu, že pracují lidé :)
Vítej do rodiny
Rikam to kazdymu, ale tady neni peclivosti nikdy dost. Kontroluj hlavne hladinu oleje. Sice je to opruz, protoze do okynka nad motorem neni poradne videt, ale stary TDMka byly znamy zerici, pul litru oleje na tisic neni zadny problem.
U tvyho modelu (s palivomerem a elektrickym cerpadlem) by uz mel byt vyresenej problem s vybehanymi karburatory Mikuni. Ale tech 6+ litru spotreby pri normalni jizde se mi zda az dost.
vítej, a s tím ulrichem máš 100% pravdu, já už jinam nejezdím
Taky se mi.líbí
at slouží...nesmrtelná mašina...