po několika strojích z půjčovny mě tohle japonské bzučítko přesvědčilo, že je dobré mít zase vlastní jednostopu
První dojmy - Univerzální naháč, dostatečný objem motoru, výkon a brzdy (po instalaci pancéřových hadic), velmi dobrá ovladatelnost, pěkný vzhled, který u mnohých vzbuzuje dojem větší kubatury
Doplňky na motorce - Téměř stále jezdím s brašnami, kvůli kterým nahradil zadní madlo nosič kufru a podpěry brašen Givi (samostatný podpěry brašen se mi nepodařilo sehnat a když už jsem začínal uvažovat o něčem na zakázku, objevila se možnost koupit z druhé ruky zmíněnou sestavu za rozumnou cenu. Dále instalováno plexi, pancéřové hadice, padáky u motoru a na ose zadního kola Rutan, možná přidám ještě na přední kolo a Rutan upgrade levého padáku u motoru, který posouvá špunt směrem k víku motoru. Často přemýšlím o jiných výfucích.
Recenze
Léta jsem si sliboval, že se jednou k ježdění vrátím, a říkal si, že na to nemám čas. Příležitostně jsem jezdil na něčem z půjčovny, fazer, bandit, hornet,... až jsem si sedl na GSRko a zjistil, že tohle je stroj, který naprosto vyhovuje mé potřebě najet pár tisíc kilometrů ročně na bajku se sportovním vzezřením. Univerzální naháč, dostatečný objem motoru, výkon i brzdy (po instalaci pancéřových hadic), velmi dobrá ovladatelnost, pěkný vzhled, který u mnohých vzbuzuje dojem větší kubatury. Přestože nemám potřebu na sebe upoutávat pozornost, občas se zamýšlím nad výměnou výfuků - nad zvukem originálních se stoupající rychlostí rychle vítězí aerodynamické šumy, požitek z jízdy na GSR by mohl být lepší o nějaký bručivější zvuk. Cestovatelům na delší vzdálenosti ale budou originály vyhovovat. Spotřeba 4,5 při pohodové jízdě po okreskách až 7 litrů při otevřeném plynu. Na GSRu se dá dobře cestovat i ve dvou, jeho ovladatelnost umožňuje i pohodlný ježdění po Praze.
Krásna mašina přeji hodně najetých km bez nehod