renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSR 600 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník devmixil
Vloženo 26.8.2014
Aktualizováno 24.1.2016
Zobrazeno 6 097x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Modráásek :) Nový mazel,rozdává radost :)

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: GSR byla láska na první pohled

První dojmy - Modrásek mě překvapil,jak je lehce ovladatelný,dá se říct i klidný :) Samozřejmě me dostal vzhled, pro někoho hnus,pro někoho bááájo :) .. Patřím do druhé skupiny, zejména zadní část s výfuky,to je prostě nádhera :)

Motorku bych doporučil pro - Klidně začátečníkům :) S klidným srdcem ;)

Doplňky na motorce - Padací rám, reflexní nálepky, GPR Ghost

Recenze

Ani sám nevím,jak jsem se dostal na myšlenku osedlat mašinu, ale vlastně kecám,jednou mi bratránek půjčil svoji CBR600 na letišti a tehdy jsem si říkal,že jednou - časem si třebas něco pořídím ... Jsem spíše na auta,taky sem nějaké vystřídal, samozřejmě ty sportovnější, takže o výkon nouze nebyla, tak mne ani nějak moc netáhlo k pořízení motorky,když jsem si chtěl jít trochu zablbnout,tak sem sedl do auta a bylo :) .. 240ps taky dokázalo vykouzlit na tváři velkou stopu po uspokojení :)))







Ovšem jsem se rozhodl letos na jaro poslat Leona dále a koupil od otce Picasso ... Byl to trošku rozdíl co se týká výkonu Modrase ve srovnání s francouzským vajíčkem,ale větší auto jsem již potřeboval na jiné aktivity :) ... Před začátkem prázdnin jsem se svézl na kámošově mašině a bylo to tu zase ... No co budu vykládat,za týden již byla přihláška v autoškole a po cca měsíci a půl papíry doma :) ... Ale to předbíhám,mezi tím jsem již hleděl večer co večer po netu po inzerátech ... Něco si vytipoval a jel to prozkoumat s bratránkem. Narazili jsme na jednu co byla ok,pěkný stav,vše sedělo,tak jsem řekl,že pro ni za 2 dny dojedu. Nakonec to dopadlo tak,že borec na ni dojel na půl cesty,tak jsem ji jen letmo shlédl a jelo se domů. Tedy ne já,ale bratránek :)) Já ještě neměl noty :) ... Jak jsme ji dovezli,tak jsme ji prohlédli,protože to bylo opravdu na rychlo a nenapadlo by nás,že by se mezitím za dva dny s mašinou mohlo něco stát,ale stalo. Po detailní prohlídce jsme zjistili,že jeden padák byl volný a pod ním prasklý rám. Tak následoval ihned telefonát a vrácení mašiny. Majitel to nepřiznal,ale problémy nedělal s vrácením peněz,navíc se jednalo zde o člena. Takže to dopadlo naštěstí dobře. Jednalo se o tuto mašinu,viděl jsem ji znova na inzerátu :







Za 2 dny jsem v práci uviděl inzerát na jednu z okolí, 2008 rok,11600 km do provozu 12.2009 - majitel si udělal radost na Vánoce,takže na silnici poprvé jaro 2010, koupená nová u nás v Suzuki v Praze, ABS. Bylo 14:00 a ihned jsem volal,že se jedeme mrknout. Bylo kolem 16h a už jsem ji uviděl na vlastní oči :) ! Tentokrát se mnou jel i mechanik. Jeho slova když ji prolézl,projel byla : "To je,jakoby vyjela teprve z továrny" .. a bylo jasno, jede se domů !! :) ... Tentokrát jsem již měl ten správný pocit,že je vše tak jak má být :)







V této době na ní mám prozatím najeto něco okolo 300km,takže se seznamujeme. Jedná se o moji vůbec první motorku, původně jsem měl z údaje 72 kW strach,že to bude silné,ale obava nebyla na místě. V nízkých-středních otáčkách je velmi hodná - klidná, ale co se děje potom,tak pro mne jako začátečníka,je prostě peklo ... Ano,pro zkušenější ridery to bude znít jako nadsazené,ale já to píšu,tak jak to cítím :) Pro mě to tak je !







Co se týká řízení,tak krom pár svezení na půjčených strojich CBR 600 + ještě jednom enduru,to nevím co je zač :D a samozřejmě na motorce,co byla v autoškole - kawa ER6N můžu říct,že je to radost :) ... Váha dle TP 213kg byla znát po přechodu z ER6 z autoškoly,ale po první vyjížďce sem o ní ani nevěděl. Takže začátečníkům,jako jsem i já,klidně doporučuji. Co jsem velmi rád,tak je to,že Modrásek má i ABS, cítím se i bezpečněji :)







Najezdil jsem hodně km po Evropě v dodávce/osobáku,takže vím,co se děje na silnicích. K mašině(mašinám) mám všeobecný zdravý respekt, protože nejsou kolem plechy. Takže se snažím jezdit s pocitem jako bych byl neviditelný :) ... Mám sice najeto prd,ale už 2x mi nedala auta přednost,každopádně s tím počítám při jakékoliv křižovatce, a jen mě to utvrdilo v tom,že hold na mašině jsem téměř neviditelný,proto se tak i budu chovat. Chci dojet z každé vyjížďky domů k manželce zdráv :)







Co se týká jízdy samotné,je to paráááda .. Užívám si to jak jen to jde,jezdím kochačku,jen když je volná cesta tak si rád přidám s rozumem. Do mašiny jsem šel s tím,že si chci užít volnost,krásné projížďky v podvečer po okolí známém i neznámém a toho se taky budu držet. Nemám ji na bezhlavé létání,to ani omylem :)

Jsem blázen na údržbu,takže ho pořád leštím,umývám a pořád dokola ... hold, stejně jako mého Modrase před tím,tak teď Modráska čeká každotýdenní opečovávání :)))







---

25.10.2014

Tak máme za sebou přes 1000 společných km. Jediné co můžu říct,že je to mašina ještě lepší,než jsem si myslel ! :) ... Nadmíru spokojenost. Užívám si každou vyjížďku a neskutečně se na ni těším :)))

12 632 km
---

14.1.2015

Sezóna ukončena 24.12.2014, za ty 3 měsíce co sem dovezl modrase domů, tak sem najel něco kolem 2100km co dovolilo počasí,toulání kolem komína. Letos to bude určo víc (taky na to bude celý rok), plánuji pořídit brašny a začít jezdit s manželkou, která se nemůže dočkat nějakého toho cestování :) .. Teď je čas na servis,olej,chladicí kapalina apod ... Ať je modras nachystaný,až se udělá hezky :))

13 745 km







---

Tak, jelikož bylo už pár dní krásně - jasno a kolem 10-12°, na polovinu února solidní, tak jsem to zahájil .. Prvních cca 210 km. Jelo se parádně,silnice překvapivě ve výborném stavu,bez štěrku,bez děr ... ať už je jaro !! Každopádně,už se blíží :)) Při té příležitosti, jsem po vyjížďce zrovna umyl,navoskoval - no je jak ze škatulky opět :o)))







13 955 km

---

Tak první jarní den nemohl vypadat jinak :)) .. Krásných 260km s manželkou,naprostá paráda, modras si to vyloženě užívá , všichni tři si to užíváme !!! :)













14 649 km

---
Příprava na první delší Trip

výměna brzdovky a nové pneu,původní co se dávali v továrně dosloužily :) Dal jsem ty samé, jen v novějším provedení - Dunlop Sportmax Roadsmart II, Dále udělaný rám na brašny :) Před cestou,při čištění řetězu se mi mašina opřela nechtě o zídku,naštěstí přímo na padací rám,takže pohoda,jen škrábanec na padáku :) .. když sem mašinu chytal, jak padala,tak mě to málem přehodilo ... pomohla zídka,jinak by spadla mašina a já za ní,nepustil bych se jí,na to ji mám moc rád :D

První delší Trip - Rakousko,Slovinsko,Italie - 2300km, mazel naprosto bez jediného problému,paráda,bylo nádherně,neuvěřitelná příroda,zejména Slovinsko,projety celé Julské alpy :) ..

Loiblpass (1367 m)





Lago del Predil - 969m





Mangart - 2 679 m

Fotka ze sedla - 1906 m










řeka Soča





pohled na Grossglockner - 3798 m





Okolí Grossglockneru






Modras šlape jak švýcary ! :)

Cestování do 300km na den pohoda,nad 400 už bolela prdel oba :) .. Na 6ku naháča,řekl bych pohodlné :)

18 696 km

--

Tak poslední fotka roku z poslední vyjížďky 27.12,bylo nádherně, 12°C, po návratu zazimováno :)






Na podzim jsem ještě nahodil výfuk GPR Ghost, ten zvuk miluju ! .. Rok 2015 úspěšně za mnou, modrásek v žádné situaci nezklamal, nikdy mi nedal za uši a nikde nenechal, jsem rád, že péče kterou mu dávám, mi vrací v podobě naprosté spolehlivosti :)

Všem přeji do roku 2016 každou cestu kolama dolů a šťastný návrat !

21 247 km

--

Po dlouhém zvažování, jsem dal modráska na bazar. Vzhledem k tomu, jak mi dával ve všem jistotu, jak po technické stránce tak zejména, kolik radosti udělal, kdy jsem se smál v helmě jak vemeno :D ... tak doufám, že si najde spokojeného majitele,který se o něj bude starat, jako já :) ...

--

Takže dnes modrásek odvezen do nového domova, jeden den podaný inzerát a druhý den hned vážní zájemci. Rozhodoval jsem se dlouho, hlavně se bojím, že z druhé ruky, již nekoupím v takovém stavu, jako byl. No uvidíme, byla to perfektní doba, nikde nás nenechal, fungoval naprosto perfektně a těch úsměvů co rozdal ... Teď bude čas, dívat se po něčem jiném, nepotřebuji silnější,ani nechci. Prozatím to vypadá, že okusím jiný charakter motoru, prostě změnu, monster 696 :) ... Snad budu mít opět šťastnou ruku při výběru ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
devmixil
devmixil napsal 20.02.15 v 08:48

Díky moc ...jaro se blíží

RepsolGirl
RepsolGirl napsal 18.02.15 v 18:18 10b.

Krásné fotky! tak ať to lítá

devmixil
devmixil napsal 06.10.14 v 07:50

Díky, já těm laďákům odolávám a nejspíš to tak i zůstane,chci ji nechat v seriové podobě :)

sergary
sergary napsal 28.09.14 v 14:25

Krásnej kousek a dobrá motorka já na ni hned musel nasadil laďák, široký řidítka a cnc páčky a sundat ten štít (nasazuju jen když jedu dálku), ale teď už jen spokojenost jinak mimochodem mam tam laďák dominator a pořád slyšim mužu říct, že kamarád na z750 má sakra hlasitější ixil tak užívej a nepadej

devmixil
devmixil napsal 02.09.14 v 21:03

to víš,že najde

Více komentářů



TOPlist