Motorka co má smysl a musí mít obdivovatele, Je to moje několikáta motorka.Mám ji druhým rokem.
Motorka koupena od guard88 (Frýdek)
První dojmy - Motorka jede jak hodinky. Úplně je jedno jaký tam máš kvalt, když zataháš tak jede. Není pro motorka pro ty, kteří počítají spotřebu. Dá se sní jet i slušně. Motorka má asi 12tis km a jsem ´tzv. Sváteční jezdec.
Recenze
Technické informace / motodata pro motorku:
SUZUKI GSF 1200 BANDIT rok výroby 2000
Obsah / počet válců
1157 / 4
Vrtání / zdvih
79/59,6 mm
Oktanové číslo
85-95/4
Komprese
8,75-12,5 bar
Ventilová vůle sací
0,10-0,15 mm
Ventilová vůle výfuk
0,18-0,23 mm
Tlak Oleje
3-6/3000 bar
Odpor primární cívky
2-4 Ohm
Odpor sek. cívky
30000-40000 Ohm
Odpor snímače otáček
130-200 Ohm
Vzdálenost elektrod svíčky
0,6-0,7 mm
Předstih 1
7/1500 %ot
Karburátor
MIKUNI
Typ karburátoru
BSR36SS
Volnoběžná tryska
15 1/ot
Volnoběžné otáčky
1100-1300 ot/min
Hlavní tryska
100
Jehla
P-OM
Šroub bohatosti směsi
3 -ot
Nastavení plováku
12-14 mm
Dobíjení (A)
45,8/5000 A/ot min
Dobíjení (V)
13,5-15/5000 V/ot min
Typ baterie
YTX12BS
Motorový olej
10W/40 SAE
Motorový olej
SG API
Náplň s filtrem
3.5 L
Tlumičový olej
10W SAE
Náplň tlumičů
105/105mm ccm
Sekundární řetěz typ
RKGB50MFOZ1
Počet čánků
110
Vůle řetězu
20-30 mm
Maximální délka řetězu
319,4/20 mm/čl
řetězové kolečko
15 zubů
Rozeta
45 zubů
Pneu přední
120/70 ZR17 58W
Pneu zadní
180/55 ZR17 73W
Tlak pneu
2,5 / 2,5 (2,5) bar
Moment hlavy válců
38/10 Nm
Moment ventilové víko
14 Nm
bandit pico