Je o ní napsáno spoustu. Svezl jsem se v rámci Ducati Tour a ujistil se, že je to správná volba. Jediným vážným konkurentem při výběru byla MV Agusta Turismo Veloce, MTS vyhrála.
Motorka koupena od FIRMA:DMOTO (Popůvky)
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 XR: Nesympatie ke značce. Vzhled.
MV Agusta Turismo Veloce 800: Byla hodně silným lákadlem, úžasné svezení. Lehce mi chyběl výkon / pružnost motoru.
První dojmy - Dokonale přesný podvozek, různé jízdní módy jsou od sebe skutečně rozeznatelné. Proti předchozím motorkám, co jsem kdy vlastnil, je rozdíl v podvozkách propastný. Výkon motoru naprosto dostatečný, průběh výkonu a projev motoru obecně (vibrace, elasticita, apod.) je orpoti 1098 už vážně vyladěný.
Doplňky na motorce - Nižší tónované plexi Puig (vypadá daleko lépe a při mé výšce, resp. nížce mi vyhovuje), držák navigace SW Motech, nosiče kufrů SW Motech, kufry Givi, lakované kryty řídítek, LED blinkry Ducati Performance.
Recenze
Za dvě sezóny najeto cca 12000 km, což není moc, ale víc času na ježdění nezbývá. Navíc stojí v garáži víc strojů, ty taky přece nemůžu zanedbávat.
Multistrada je vážně neskutečný univerzál a je až s podivem, jak rychlá dovede být. Při vyjížďce se supersportama bez problémů stíhá, jen dlouhé rychlé zatáčky v rychlostech nad 160 km/h nemá ráda (vlní se). Při jízdě jen se třetím kufrem se lehce vlní v rychlostech nad 180 km/h, což je běžný i u jiných motorek. Maximálka vyzkoušena 255 km/h - to mi přijde hodně slušný. Ale k tomu není MTS primárně určena. Alpský průsmyky jsou jejím teritoriem a tam snad nemá konkurenci. Na delších cestách (nad 500 km za den) začíná bolet zadek, to jsem z Hayabusy neznal.
Původní pneu Pirelli Scorpion Trail II byly vcelku OK, ale na můj vkus měly moc plochý profil. Po přezutí na Diablo Rosso III je z ní neskutečná štika!
Ahoj; pěkná .
Vítej v rodině
Nádhera, koukám že zarytej Ducaťák, jen tak dál...přeju hodně krásných km v sedle téhle krásky
Gratulace k novemu stroji nej volba pro cestovani.