U každé nohy jeden válec, pod nimi žhnoucí výfuky a nádherná vůně spáleného benzínu mírně lisklého olejem.
První dojmy - Jsem rád, že jsem se po dlouhé době dopracoval k Jawa 350/354. Je to trochu bastlík, ale pojízdný a má slušně položený základ na kompletní renovaci. Jawa 350 je menší dvouválcová sestřička pětikila.
Recenze
Tímto bych rád položil i několik otázek letitým odborníkům skrz modely 354. Nafotil jsem pár detailů a budu rád, když mi někdo poradí co vyměnit a co nechat. Bez štítku, stroj nese známky modelu 354. Motor s označením 360. Provrtaný rám ve spod.
pěkná chobotnice, tacho do 140, př.světlo není z motorky, bubny z panelky, klakson musí mít štítek PAL, hlavy, motor, kryt karbecu, zad.světlo je z půlbubna, doutníky, mazací kolínko u motoru, přední kluzáky z panelky? Rám bych radši vyměnil-přeci je to u motoru a tam je to nejvíce namáhané ale každý by to řešil jinak, rám stojí kolem pětikila a raznice na čísla 150
podívej se do mého profilu mám stejnou 354 z 1958 a taky chobotnici-stavil jsem ji do origo stavu na Véčka, pokud by jsi se chtěl zeptat na něco ohledně renovace, tak napiš zprávu
Jestli chceš mít tvůj typ uzavřeného sání tak určitě doutníky, máme stejný r.v. na zelených, jinak slušný základ.
Pěkná z panelky bubny,samozřejmě motor,zadní světlo vypadá starší,asi by tam měli být doutníky.
jinak více zde..
http://jawarmaniak....snosti_kajvacka.html