Suzuki DL 650 V-Strom (2015)

Vlastník HonzaMT
Vloženo 26.9.2015
Aktualizováno 31.12.2022

Vloženo: 07.08.2017, Uskutečněno: 01.08.2017, Zhlédnuto: 9x

Na letošní moto dovolenou jsem se vydal s bráchou do Rakouska a Slovinska. Celkem čtyři dny, dva dny do Slovinska a dva dny zpět, třikrát nocování - 2x hotel, 1x kemp.
Z Olomouce vyrážíme v půl šesté ráno, po dálnici na Brno a pak směr Znojmo. Hranici přejíždíme někde v polích u Jaroslavic. V Rakousku si urychlíme cestu po dálnici od Stockerau po St. Pölten. Pak už míříme do hor, přes Puchenstuben do Mariazell, dále přes Wildalpen na Liezen. Teploměr okolní teploty na V-Stromu mi v nížinách ukazuje i přes 34°C, takže přejezd přes 1790m vysoký Sölkpass je příjemný nejen množstvím zatáček a pěknými výhledy. První den končíme kolem 17h v hotelu kousek za Murau.
Druhý den opět horko, míříme na Nockalmstrasse. Před rokem jsem tuto pěknou cestu jel z jihu, takže letos opačně. Platíme 11€ za motorku a užíváme si příjemných teplot, pěkného asfaltu a malého provozu. Nahoře pár fotek a míříme na Villach, který objíždíme po dálnici. Do Slovinska přejíždíme přes Wurzenpass do obce Podkoren. Poté si chvíli odskočíme do Itálie a kolem Lago del Predil opět do Slovinska. Míříme do kempu Gabrje u Tolminu. Koupání v chladné Soče bylo velmi osvěžující, do řeky jsem lezl asi tak 15 minut
Další den už musíme zamířit směrem domů. Cílem je Mariazell. Ráno se vyškrábeme na Vršič, sjíždíme do Kranjske Gory a přes už známý Wurzenpass do Rakouska. Za Villachem odbočujeme k jezeru Ossiach a míříme k Bad Sankt Leonhard přes zajímavou Klippitztörlstrasse. Dále pak na Trofaiach a z Hieflau známou cestou přes Wildalpen do Mariazell.
Čtvrtý den ráno zjišťujeme, že v ČR prší, takže nebudeme příliš spěchat. Do navigace nastavuju cestu mimo dálnice. Po příjemných klikatých cestách jedeme směrem na Hainfeld a pak Böheimkirchen. Dunaj přejíždíme u Tulln. Pak už podobnou cestou, jako v úterý dojíždíme na státní hranice u Jaroslavic. Bohužel nad Brnem a Olomoucí stále prší, a protože nechceme poslední den dovolené zmoknout, vydáváme se podél hranic na Mikulov, Kyjov a přes Kojetín do Olomouce. Déšť přešel, cesty uschly, takže naprosto v suchu. Mě pak ještě čeká nutná a nudná cesta do Ostravy.
Celkem jsem bez potíží najel nějakých 1720km, 28 hodin jízdy se spotřebou 3,8l/100km

elvis78 (133) napsal 08.08.2017 v 08:09

Nádhera

• Příprava na sezónu 2024

Zajel jsem za bráchou na každoroční servis V-Stroma. Tentokrát jen olej (jako vždy Castrol Power1 10W40) a filtr, na větší servis mi ještě pár tisíc kilometrů zbývá. Pak jsme vše vyzkoušeli 400km jízdou přes větrné Jesen

Typ: Údržba
    Vloženo: 31.03.2024
    Uskutečněno: 29.03.2024
  • Alpské průsmyky 2023

Alpy jsou pro mě jistota, takže i pro rok 2023 jsme s bráchou zvolili podobnou destinaci na moto dovolenou, jako v minulých letech. Dal jsem si za cíl navštívit Tre Cime v Dolomitech, resp. placenou silnici pod tyto tři

Typ: Dovolená
    Vloženo: 12.04.2024
    Uskutečněno: 19.08.2023
  • Příprava na sezónu 2023

Zajel jsem k bráchovi do Olomouce na servis, tentokrát pouze výměna oleje (Castrol Power1 10W40) a olejového filtru. Když jsme chtěli dopnout řetěz, nešla odšroubovat matka na ose zadního kola, zůstala kousnutá a nešla