naprostá klasika, lehká, příjemná, krásný zvuk
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI: nebyla skladem - nová by byla skoro po sezoně
První dojmy - první dojem? trochu obava ze starování, tato motorka má pouze kick starter, trochu také obava proč bývalý majitel motorku prodal po roce a po ujetí cca 7000km. nicméně nějaký klasický jednobuch jsem vždy chtěl. Startování: studená motorka na druhý kick, teplá vždy na poprvé, startování se chce naučit a také trochu sílu. (holka nemá šanci) Zvuk: po nastartování je to krása, zvuk je utlumený tak akorát, že je nastartováno je i vidět jak se třepou blatníky a zpětná zrcátka. Jízda:naprostá krása, spojka lehká, při řazení je třeba trošku více kopnout a pečlivě odhadovat otáčky,maximum krouťáku je položený velmi nízko cca3000ot což je naprostá bomba, do pětky je odřazeno na pár metrech a pak kopec nekopec bez řazení, po zastavení a vypnutí motoru vždy poslouchám charakteristické praskání a cinkání chladnoucího motoru a výfuku
Motorku bych doporučil pro - motka km je nejvhodnější pro toho kdo si užívá jíždy - brouzdání krajinou při rychlosti kolem 80km/h
Doplňky na motorce - jediné co jsem přikoupil je malou kabelku kterou jsem pověsil na trubku vedle zadního tlumiče ve které mám lékárničku a zámek na přilbu (pod sedlo se nevejde nic
Recenze
SR ko jsem si vybral tak trochu náhodou, původně jsem chtěl nový royal enfield "retro" ten s dvousedadlem ale nebyl skladem a další kontejner měl dojít až koncem srpna tzn po sezoně. Náhodou jsem narazil na inzerát SRka a nezaváhal jsem.
Výhody: vzhled, zvuk, jízdní projev "starého" jednoválce lehounké vedení do zatáček (úzká 18 palcová kola) spotřeba - jezdím neco mezi 2,9 až 3,4 l na 100km
vyjímečnost - dále jezdím hodně ale SR ko jsem nikde nepotkal a kde zastavím tam motorka budí velkou pozornost (hlavně při startování)
dále: motorka úplně nutí k pomalé jízdě na kochačku, krásné příjemné vibrace jednoválce do 3800 ot tzn do 85 km/hod
Nevýhody: jedna jediná věc a to protivné nepříjemné vibrace které začínají už od 4000ot tzn od rychlosti 90 až 95 km/h tzn od rychlosti kterou je třeba jezdit vzhledem k provozu na silnicích . Je to sice velice subjektivní ale zmíněné vibrace po 4000ot jsou velmi únavné a nedokáži si představit delší jizdu nedej buh cestování někam dál. Na druhou stranu jeden známý který jezdil za mlada jen na jawkách si jen liboval
Jo, to s Vámi souhlasím. Moc pěkná klasika a dnes už nevídaná nakopávačka
Parádička!
perfektní už z výroby
Holka nemá šanci to nakoupnout? Tak se mrkni na youtube, jak to startujou 50 kg asiatky ...
Motorka je krásná
Krásná klasika