PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Radi_m
Vloženo 26.8.2015
Aktualizováno 5.9.2017
Zobrazeno 2 173x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 22.04.2019, Uskutečněno: 18.04.2019, Stav tachometru: 52049 km, Zhlédnuto: 11x


Vzhledem k tomu, že mě oranžová barva podsvícení vadila už dlouho, defakto už od Hondy CBR600RR rok 2003 kterou jsem kdysi jezdil. Věděl jsem, že pokud VFR zůstane doma tak k tomu zkrátka dojde.
- jedna z věcí která mě k tomu tlačila byl i fakt, že kryt budíku s okýnkem byl popraskaný a já prostě tak nějak nemohl překousnout to jak to vypadá.
- na netu jsem objevil spoustu inspirací jak by to mohlo vypadat takže jsem se rozhodl a šel jsem do toho.

1) jsem na ebay sehnal diody - volba padla na bílou barvu
2) na ebay jsem koupil polariční film (folii)
3) dlouho moc dlouho jsem sháněl pěkné kryty budíků za rozumnou cenu - protože partsdepot za to chtěli myslím 4700kč a to jsem nebyl ochoten dát. Nakonec jsem sehnal nový díl z Anglie za nějakých 1700 i s poštovným. Bez pošty to vyšlo na 1200.
4) na ebay jsem sehnal nový podklad otáčkoměru který se mi zdál prostě hezčí (vyrábějí to nějací Poláci i v bíle barvě)

No a dal jsem se do práce. Měl jsem v plánu rozebrat půl motorky kvůli servisu a údržbě takže k budíkům jsem se dostal při této příležitosti a rovnou jsem nimi začal.

5) Po rozebrání jsem začal hledat někoho kdo by mi přepájel diody. Nakonec jsem našel v Ostravě firmu MARPOS, která mi to udělala za jeden den cca za 400kč.
6) po přepájení jsem je vrhnul na odstranění polarizační folie z displeje. To šlo celkem snadno, horší už bylo vyčištění od lepidla. Nicméně technickým benzínem to šlo.
7) Pak už jsem vyřízl z nové polarizační folie správný rozměr a řešil jako ho nalepit a tady jsem narazil na problém. Folie měla lepidlo na špatné straně než jsem potřeboval. Takže nakonec jsem to vyřešil šalamounsky. Nalepil jsem to na průhledné okýnko krytu budíků co jsem koupil nové a bylo to.
8) Musel jsem vyřešit jak nasadit zpět ručičku otáčkoměru. protože jsem si myslel, že když ji dám tak jak byla, tak to bude vše OK. Nicméně chyba lávky. Ručička otáčkoměru ležela na nule až po silnějším přidání plynu se zvedla.Tohle mám stále trochu nedořešené a proto sháním kohokoliv kdo by věděl jak ji správně nasadit. Nicméně jsem to vyřešil tak, že jsem motorku nastartoval a podle staré fotky(resp. videa) jsem ručičku nasadil na takový počet otáček co mi motorka ukazovala před úpravou na studený motor když jela na sytič.

S úpravou jsou moc spokojený a hrozně se mi to líbí. Až na motorce dodělám vše co jsem chtěl tak konečně započnu sezónu a s tím i testování nových úprav.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Nová řetězová sada od RK

    Řetěz jsem dal nakonec RK červený 530XSOZ1/110 standadní převod s odlehčenou zadní rozetou + titanové matky na rozetu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 11.08.2022
    Uskutečněno: 12.05.2022
    Tachometr: 53200km
  • Nové pryže - Michelin Road 5 + STK

    Tak jsou to dva roky o od poslední STK tak jsem zase musel absolvovat prohlídku. Vzhledem k tomu že staré gumy dolsluhovaly a technickou kontrolou by již neprošly musel jsem koupit nové. Volba padla na Michelin Road 5. A

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.08.2018
    Uskutečněno: 09.08.2018
    Tachometr: 51198km
  • Tlumič řízení

    Rozhodl jsem se po předchozík zkušenostech, že i na VFR chci tlumič řízení. Možná, že to není třeba na VFR nicméně pro klid duše jsem to prostě chtěl... Nakonec díky pomoci lidí tady na motorkáři.cz jsem toho docílil

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 18.04.2019
    Uskutečněno: 15.04.2018
    Tachometr: 49870km
    Komentářů: 2x


TOPlist