PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Brok13
Vloženo 18.8.2015
Aktualizováno 18.8.2015
Zobrazeno 1 018x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Lehký 2V, který má sportovní ambice. SV650S je velmi dobře známa klasika, na které začíná spousta motorkářů jako na své první velké motorce.

Více fotografii

První dojmy - Zvažoval jsem co si pořídím primárně za účelem moto tripu do Černé Hory. Poohlížel jsem se po něčem co by mohlo být sportovní ale zároveň by se na tom dalo denně najet aspoň těch 400km. Naskytla se u mě možnost pořídit za rozumné peníze SV650S ve velmi pěkné žluté barvě. Jelikož jsem fanda 2V a SV650S jsem měl už dlouho na seznamu motorek, které jsem chtěl vyzkoušet aspoň na jednu sezonu, tak byla volba poměrně jednoduchá.

Motorku bych doporučil pro - Dle mě pro soby s postavou do max. 180cm a váhou do 80kg. Pro osoby, které ocení 2V a nemají zájem bezhlavě točit motorku (viz sporty) od 8.000ot. + aby to vůbec jelo. Pro každého kdo nechce jezdit na 200 kilové sviňi, která se na místě špatně otáčí a v zatáčkách tlačí jezdce s váhou motorky ze zatáčky.

Doplňky na motorce - USB zásuvka
Výstup zásuvky pro navigaci
Oxford závažíčka
Mini blinkry - přední

Recenze

Jako negativa - respektive z čeho jsem byl nemile překvapený byla přední vidlice. To bych definitivně hodnotil jako největší minus motorky. Jako řešení budu dávat nový olej + gufera do vidlí. Teoreticky je možné, že je oleje ve vidlích méně než by mělo být ale současný stav je opravdu, řekl bych až nebezpečný při "ostré" jízdě. Aní mé závodní SPéčko se tak netopí jak SVečko a o to mám seriévé vidle na SPéčku.

Jako řešení budu dávat namísto 5w-20 olej s jinou viskozitou a to 10w-20 (na RSku mi tato změna funguje parádně). Zároveň ještě dopíšu v jakém stavu byl původní olej abych zase SVéčko neshazoval po této stránce neopodstatněně

Co se týče předních brzd, tak předchozí majitel dával nové destičky určené do běžného provozu. Brzdy hodnotím jako docela slušné.

S odstupem dokážu taky zhodnotit jak se na SVéčku cestuje denně 400km+. Během 7 dní jsem projel 7 států s nájezdem 3tis km (Bosna i Hercegovina, Černá Hora, Srbsko, Maďarsko, Slovensko, Česko, Chorvatsko). Na SVéčku se mi cestovalo velmi dobře ale pozor PŘI VYŠŠÍCH RYCHLOSTECH. Při nižších rychlostech do 65km/h byl tlak na ruce poměrně znatelný. Určitě né tak jako Yamaha R1 nebo GSX-R 600 (které jsem měl) ale po 4 dnu speciálně ve městech mě místy až pobolívalo zápěsti. S čím jsem se taky trápil po 3 dnu cesty byla bolest zadku. I když není posez jako například na Yamaha XT660 kde se dá cestovat do 300km denně a i tak je bolest zadku znatelná, tak na Svéčku to bylo v menší míře ale tomuto problému jsem se nevyhnul. Obávam se, že při nájezdu 400km denně se tomu člověk nevyhne s žádnou motorkou.

Celkově hodnotím SVéčko dobře - příjemný a plynulý zátah na kterém se dá jet jak sportovně, tak zároveň cestovat. Určitě mě mile překvapilo, že ochrana jezdce je velmi dobrá i při cestovní rychlosti 130 - 150km/h.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zedsdead
Zedsdead napsal 22.08.15 v 23:16 8b.

400 km na sportce bude trochu bolet. Na extra dlouhé trasy jsou i lepší motorky. Vítr u mě fouká na helmu, co může dlouhodobě otravovat. Zase na druhou stranu tělo v dešti relativně ochrání. Jo jo, pomalu to na SV není ono.

Více komentářů



TOPlist