Děda byl motorkář, táta je motorkář a čím budu já, to bylo napsáno ve hvězdách už dávno... říká se, že k chopperu musí každej časem dospět, já sem šel do čopera rovnou
Motorka koupena od FIRMA:Jan Hauser - Hausmoto (Ledeč nad S - Správnej týpek a pohodář co má velkej výběr a neustále nový a nový mašiny (kupováno ještě podle starých pravidel převodu)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VS 800 Intruder: Lev salonů mezi choppery střední třídy a fakt jsem o něm dlouho uvažoval...
Suzuki VZ 800 Marauder: Intruderův cvalíkovatější brácha
Yamaha XV 750 Virago: Virago je klasika mezi klasikami, vyrobili jich spoustu a dá se sehnat za dobrou cenu, ale má ho skoro každej druhej...
Yamaha XVS 650 DragStar: Krásná motorka, ale 650 a 29kw je na chopper fakt moc málo
Kawasaki VN 800: Na choppera točí do moc vysokejch otáček (kolem 7000x), navíc podle známejch pak brzo začne žrát olej - Kawasaki prostě uměj dělat spíš silnice
První dojmy - Po dlouhých úvahách, kdy jsem se snažil zvážit všechny možnosti, jsem se nakonec vrátil zase na začátek, vybral jsem si Hondu VT 750 a udělal jsem dobře :-) Už od začátku se mi líbil její koncep H-D, to jak prostě vypadá, spolehlivost a nízká spotřeba. Když jsem ji poprvé uviděl, zamiloval jsem se na první pohled. Byla přesně taková, jakou jsem si ji představoval: proklatě nízký posez, černá metalíza, drátěná kola (15" vzadu a 19" vepředu), překopy, rovná řídítka, karburátor, budík na nádrži, plnění nádrže v pravo, žádný čerpadla, benzín teče samospádem, prostě nemá nic zbytečnýho a na střední chopper velká délka, takže i se svejma 191 cm něma problema :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny pohodáře ...
Doplňky na motorce - Kožené brašny s podpěrami, opěrka GIVI pro spolujezdce a kus zaříznutý trubky místo vejfuku
Recenze
Honda Shadow už se vyrábí v obměněných verzích už hezky dlouho. Mezi ojetými a tudíž cenově dostupnými choppery Honda VT600 Shadow, VT750 Shadow, VT750 C2 Shadow mě ale nejvíce zaujala Honda VT750 DC Black Widow.
Černá vdova vznikla prý tak, že kluci z Hondy udělali průzkum mezi příznivci co si na mašiny nejčastěji dávaj a co by se jim líbilo. Proto z jejich fabriky vyjela Black widow. Už na první pohled se od svých sourozenců liší:
MOTOR - nemá motor s leštěného hliníku, ale černě nalakovaný, díky tomu lépe vyniknou chromy
RÁM - pro vdovu udělali nový rám, aby mohlo být sedlo ještě níž, nemá obrovský okapy (blatníky), ale jenom takový lízátka, vepředu je místo 17" daný 19" kolo a předkopy už jsou rovněž taky montovaný ve fabrice
Díky tomu vznikl krásný stroj, ktraý bych označil něco jako mezi chopperem, cruserem a bobberm...
Dojezd - vrchovatá nádrž po víčko má 15 litrů. Při normální jízdě, když mám najeto 215-230 km (asi 2/3) zapínám rezervu (asi 1/3) a na tu dojedu dalších 70-80 km. Při najetejch 280-290 km už ale tankuju zas plnou, ale těch 300km je garantovaný dojezd.
Za ty tři měsíce, co ji mám jsem najel 3300 km (většinou Praha <-> Jižní Čechy) a nemám nic co bych ji vytknul (Olej, brzdy, chladící kapalina, zvuk - všechno v pořádku). Pravděpodobně je to i tím, že je to můj první chopper Jízda je v pohodě, díky nízkkému posedu má sqvělou rovnováhu v zatáčkách, motorka jde krásně za plynem a to i při jízdě ve dvou: motorka (250kg) + já (100kg) + kámoš (100kg) + bagáž (50kg) = rozjedu se a jedu 50, trošku přidám a jedu 90, trošku přidám a jedu 120, přidám ještě trochu víc a jedu 150 kopec nekopec což mi stačí, ale ideál je těch 100- 110 km/h, po okrskách 80km/h. Mohl bych jezdit rychle, ale k**va proč?
Hondička je neuvěřitelně spolehlivá, úsporná, vypadá dobře a hlavně mám ji rád
Vyrazit na delší cestu (dovolenou) bych se s ní nebál, ale musel bych jet sám. Pro cestu ve dvou už raději něco s obsahem nad litr.
Super strojovna.
Suhlasim stim panom ja ju mam od 3.mesiaca 2017 a najazdil som snou do teraz 7500km bez problemou a nemal som ziadne problemy mam stav km je 41500km.Super motorka nemenil by som ju.
Děkuju všem za pozitivní komentáře