PROFIL MOTORKY

Jawa 50/05 (1963)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PajkaLS
Vloženo 4.6.2015
Aktualizováno 4.6.2015
Zobrazeno 505x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Druhé vývojové provedení nulapětky.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Je zanesená palivová soustava a jsou vyfouklá kola. Nedělal jsem s tím zatím nic.

Recenze

Proč jste si vybral tento stroj?


- Protože jsem úchyl a pionýrů mám pořád málo. Cena byla vyhovující a děsila mě představa, že ho někdo dojezdí na poli.

Stav:
- chybí revmaplechy
- nepůvodní řídítka
- nepůvodní karburátor s tlumičem sání
- nepůvodní indukční cívka
- doničený a všelijak posvařovaný stojan
- nějaké ty šrámy, zavařená koncovka výfuku, atd.

Renovovat ho nebudu nikdy, pouze kdyby se zadařilo, tak bych ho doskládal do originálního stavu. Mám ale jiné díry pro prachy, takže na to netlačím a nechám tomu volný průběh...

Opravdu netuším, kde ho ustájím. Prostory akutně DOCHÁZÍ (spíš už došly).

No ale nekupteto, když je to tak levný!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Provaz1
Provaz1 napsal 03.12.15 v 23:12 9b.

Pěkná, pěkná. Taky stojí za záchranu. Hledám podle fotek nějaké info o 05 z roku 1963. Mohl bych se jen zeptat- klakson je v původní šedé barvě? a jeho držák (přinýtovaný plíšek) je přihnutý jako u 555? Popřípadě šrouby s jakou hlavou je přidělán? řeším toto na 05tce 1963 v.č. 536020. Zda klakson šedý nebo v chromu. Díky za reakci

Milan1963
Milan1963 napsal 05.06.15 v 10:47 10b.

Více komentářů



TOPlist