dle mého názoru asi nejlepší kompromis mezi sportovní a cestovní mašinou
Motorka koupena od FIRMA:Stratos Auto (Praha 9-Prosek) - skvělý přístup pana Semeráda
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RT: prý mám na ní ještě dost času :)
První dojmy - co se mi nelíbí zatím těžko říct, ale do ruky padla okamžitě. mechový motor, asistent řazení, tempomat + další. jo už vím, větrný štítek by měl být vyšší, i když mám cca 181cm
Motorku bych doporučil pro - kdo chce si užít mix pohodlí a sportu. tenhle koktejl míchá nová r1200rs dokonale
Doplňky na motorce - kromě alarmu vše
Recenze
prodáno. novému majiteli tuze spokojených kilometrů
md
na prodej. nutno uvolnit místo v garáži.
fotky ve vyšším rozlišení
ahoj všem, kdo čte tyto řádky,
na úvod sezóny jsem si zvedl řídítka pomocí distančních podložek pro "ergonomičtější posez" dáli se tomu tak říkat a namontoval na stojanek patku (big foot) pro lepší stabilitu na blátě, trávě a tak. Spojková hadice zůstává stejná, nicméně bylo nutno změnit její vedení. Takže odstrojení levé části. Jinak mě překvapilo, že nad airboxem se povaloval USB kabel :), by mě zajímalo, jestli ho tam nechali soudruzi z DDR nebo někdo ve Stratosu. Jo, a ještě jedna zajímavost, všiml jsem si, že pár dílu je původem z CZ.
Přezuto na Pirelli Angel GT, olej vyměněn, včetně v kardanu a filtr, to je jasné. Jsem zvědav, jaký budou nový gumy, po pár kilometrech docela dobrý pocit, vodí se pěkně. Uvidíme později. Tak zase přístě, ahoj. Med
Tak najeto cca 8500km, zatím bez závad, bez problému. Nulový úbytek oleje. Cca 3000km najeto v silných deštích a v relativní zimě kolem 4stC, ocenil bych vyhřívané sedlo, které má RT. Hefty na nejvyšší stupeň po cca 20 minutách na můj vkus nepříjemně pálí. Průměrná spotřeba se 3 kuframa + loďák = 4.8l/100km při průměrné rychlosti 81km/h. Nízký větrný štítek vyřešen přídavným polohovatelným spojlerem od MRA. Musel jsem však vrtat, kvůli tvaru a odtrhové hraně originálního štítku. Záda nebolí ani z opakovaných 1000km celodenních jízd. Tempomat je skvělá věc, nicméně při jeho deaktivaci dochází vlivem velké komprese k nepříjemnému okamžitému zpomalení, což odnáší zápěstí, řeším současným přidáním plynu a vypnutím tempomatu.
Jinak všechna čest motoru, podvozku a vlastně celkové ergonomii.
později. zajíždím. cca 450km. mechový motor. podvozek zasluhuje absolutorium. pro mě za 1.
tak jo, zajeto. první servis, výměny olejů (převodovka+kardan) cca 4500,-Kč.
pozitivní dojmy jsou stále přítomny, fakticky, mám z mašiny radost jako malej, když jsem dostal sklápěcí tatrovku.
asistent řazení je SUPER věc, podřazení před zatáčkou v mžiku o tři kvalty, o meziplyn se nemusíš starat, prostě to tam ta automatika nakope (včetně toho meziplynu). kontrola trakce dobrá věc, tuhle středu jsem byl na Křivoklátě a kousek od Klíčavy byla opravována silnice tou směsicí asfaltu a kamínku - taková ta česká metoda. ideální příležitost odzkoušet včetně abs.
Motor je neskutečně mechový, zvedá se od spodku, elasticita je úžasná. Kolem 5000ot/m ale nastává lehké brnění do sedla, motor si prostě tady lehce vibruje. Žádné drama se však nekoná, jsou to opravdu jemné vibrace. Ocenil bych trochu větší zrcátka, ale jde asi o zvyk. Stejně se vždy otáčím za sebe, když chci něco předjet případně se otočit. Zrcátka nevibrují.
Cestovní rychlost, taková ta příjemná je pro mě kolem 140km/h. Pak by to chtělo asi větší štítek.
Asi je náchylná na boční vítr. Tento čvrtek foukalo trochu silněji a na dálnici to se mnou pěkně mávalo. Obzvlášť, kdy vyjedeš zpoza chráničů hluku. Je fakt, že jsem měl připnuté všechny kufry.
Jo, a navigace, ta je prostě boží. Oproti Garminovi přidáné funkce pro jízdu na moto - zobrazování kompletní dat z moto nemá chybu. Zaznamenání projetých tras skvělá věc. To mi na TT Rider II chybělo - možná to řeší nějaky FW (používám SW, který běží na pozadí TT a loguje všechny zajímavá data), ale tady je to všechno v základu.
A bezklíček MUSÍ být příště i pro všechny kufry, tady by mělo BMW ještě zapracovat.
tak zase příště. Med.
distanční podložky jsem koupil zde:
https://www.motorcyc...ers-with-offset.html
Ahoj, kde jsi koupil distanční podložky?
pokud je motorka na bočním stojanu, tak mám stále nepříjemný pocit, že není moc nakloněná, že mi spadne. Patka to ještě zhorší. Jak je to v reálu?
Díky, ať ti to jezdí i stojí.
Ahoj, musím s tebou souhlasit. Skvělý stroj, mám jej doma v šedém! Kde jsi pošídil distanční podložky, taky o nich uvažuji. R
ahoj všem, kdo čte tyto řádky,
na úvod sezóny jsem si zvedl řídítka pomocí distančních podložek pro "ergonomičtější posez" dáli se tomu tak říkat a namontoval na stojanek patku (big foot) pro lepší stabilitu na blátě, trávě a tak. Spojková hadice zůstává stejná, nicméně bylo nutno změnit její vedení. Takže odstrojení levé části. Jinak mě překvapilo, že nad airboxem se povaloval USB kabel :), by mě zajímalo, jestli ho tam nechali soudruzi z DDR nebo někdo ve Stratosu. Jo, a ještě jedna zajímavost, všiml jsem si, že pár dílu je původem z CZ.
Přezuto na Pirelli Angel GT, olej vyměněn, včetně v kardanu a filtr, to je jasné. Jsem zvědav, jaký budou nový gumy, po pár kilometrech docela dobrý pocit, vodí se pěkně. Uvidíme později. Tak zase přístě, ahoj. Med.
moc pěknej stroj minulý týden jsem si jí taky přivezl a jsem nadšený!!! to přídavné plexi je X-screen? díky a přeji pohodovou sezónu