BMW R 1100 RT (1998)

Vloženo 13.5.2015
Aktualizováno 24.5.2015

Vloženo: 23.05.2017, Uskutečněno: 20.05.2017, Zhlédnuto: 13x

Hurá první motovíkend – no bylo načase…..
Letos se prostě nějak nedařilo. Sice jsem dal Hildu na předsezónní servis (nové brzdy,nové pneu a alternátorový řemen) dost brzy ale co čert nechtěl podělalo se ABS a to tak záhadně že se v tom servisák vrtal 14 dní a nic. Pak se pos…lo počasí a tak. No nakonec se vše opravilo – AMP moto Praha obrovský dík – a v pátek 19.5. jsem zvládl i STK čili jsem ok.
Hurá – jede se ven. Počasí sice mělo být v sobotu na nic,ale protože vím že meteorologové jsou trochu jako šamani řekl jsem si že sobota ráno rozhodne.Jet jsem ale musel,protože tento víkend byl asi poslední kdy bylo možno nechat si požehnat motku a vyprosit si šťastnou a bezpečnou sezónu. Někdo namítne že je to blbost ale já to nikomu nevnucuji a prostě jsem klidnější.
Tak že v zakaboněnou sobotu vyrážím z garáže směr baťoh odkud tunely Blanka valíme směr K.Vary,resp. Olešná u Rakovníka kde se koná motosraz U Barona. Cesta po dálnici je v poho,provoz skoro žádný a i na ten vítr už si zvykám. Po malé pauze jedeme přes Rakovník do Olešné. V kempu je zatím poloprázdno a tak si dáváme limču a k obědu výtečné domácí karboše s bramborem. V 13.45 přijíždí padre z kláštera Želiv a po krátké mši pod širým nebem prochází a žehná všem kdo chtějí. Uf a je to a dík.Dáváme si se Zuzkou procházku a prohlížíme si mašiny rovnající se ke spanilé jízdě. No hezké.Po té co kolona odburácí směr Křivoklát se pomalu sebereme a vydáváme se na cestu k domovu.Jedem zpět přes Slaný,Veltrusy a Klecany a domov kde kotvíme okolo 18.00.
Druhý den po probuzení a inspirováni jasným nebem vyrážíme v 11.00 směr Strnadice u Neveklova kde chceme navštívit místní retromuzeum. Po celkem pohodové cestě po D1 – je neděle - a po jízdě přes všelijaké Mokropsy,Holovousy jiné „Lhoty“ dojíždíme do Strnadic kde se na okraji vísky muzeum nachází. Znecháváme přilby v kase a noříme se do historie. Hned na úvod nás čekají televizní noviny a pohled do pokojíčku vybaveného stylovým nábytkem té doby. Pak následuje chronologicky seřazená prohlídka aut od r.1948 až do 1989. Je to nádhera,a taky zábava číst si kolik jaké auto stálo vzhledem k platu,kolik to stálo v Tuzexu atd…….
Poněkud hladovi opouštíme po asi hodině muzeum a kotvíme na návsi v Neveklově kde si dáváme oběd – no obrovské porce co nelze ani sníst…..doporučuji. No a pak se snažíc neusnout za řidítky plácáme se k domovu.
Konečně po všech těch peripetiích a nepřízni počasí se nám první výjezd povedl……

Marinemen (3) napsal 24.05.2017 v 18:51

Rádo se stalo - a já zase prosím o tip na ta dvě další retromuzea

elvis78 (133) napsal 24.05.2017 v 08:57

Tak už jsem byl ve dvou retro muzeích, ale toto má taky krásné kousky a hlavně zase trošku jinačí skladbu, ty sportovní kila nebo š120s, nevim, ten Minor, erko a tam vzadu opravdu super kousky Dík za tip.

• Výlet na pohodu

Pomalu se nám blíží závěr sezóny a tak protože na neděli bylo hlášeno hezké počasí podnikneme zase malý výlet po památkách. Tentokrát padla volba na zámeček Krásný dvůr u Podbořan na Žatecku. Ráno ,no ráno,v 10.30. nab

Vloženo: 10.09.2018
    Uskutečněno: 09.09.2018
  • Do podzemí

Slovensko za mnou a všední dni přede mnou. No přece jenom mám trochu naježděno,byl jsem i na Keep respectu ale až dneska jsem si zase dal pořádnou jízdu. A po pravdě bylo to ode zdi ke zdi. Ale k věci. O Jihlavském podz

Vloženo: 11.08.2018
    Uskutečněno: 11.08.2018
  • Na tomhle území vyrostly pevnosti...

Inspirován nedělní návštěvou Terezína rozhodl jsem se omrknout co by fanda vojenské historie taky nějaké to naše slavné pohraniční opevnění. Pravda někdy před 14 lety jsem navštívil Dobrošov(a ještě navštívím) ale pro te