Motor jsem při vyjíždce v provozu na dvojku, trojku vytočil nad 6tis/otm. Karburátor nasával naplno a motor makal parádně až do chvíle, kdy mi za jízdy (na rovném přehledném úseku) z palivovýho kohoutu vypadla hadice do karburátoru a benzín začal vytejkat ven z nádrže. Hned jsem zastavil, "odhodil klíč od zapalování" a helmu a ucpal kohout aspoň rukou.
Malou kovovou "L" fajfku s kónyckym kuželem kov na kov se mi po chvíli povedlo vkroutit zpátky do palivovýho kohoutu ještě než byla nádrž úplně prázdná.
Bez dalších experimentů s vytáčením motoru na max. jsem bezpečně dojel domů.
Fotky z týhle Akce jsem fakt nedělal. Projdu si teď fórum, jak ten kužel řešili ostatní ER5kaři nebo ho prostě natvrdo přilepim.
V garáži jsem znovu vypustil nádrž. Palivový kohout jsem vysušil a vyčistil a kuželový spoj "kov na kov" nakonec přilepil. Po zaschnutí, napuštění nádrže a nastartování benzín v okolí palivovýho kohoutu nerosí ani nekape.
Vlastník | Don_Juan | |
---|---|---|
Vloženo | 10.8.2023 | |
Aktualizováno | 3.5.2024 | |
Zobrazeno | 516x |