PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dacann
Vloženo 7.6.2022
Aktualizováno 29.3.2024
Zobrazeno 1 481x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

KLEčka by zřejmě stačilo

Vloženo: 02.12.2023, Uskutečněno: 08.07.2023, Stav tachometru: 49900 km, Zhlédnuto: 90x, Firma: DIY


Celkem rychle jsem se nabažil a motorka mě omrzela, jelikož jsem čichl k 88kw R6, já vím že je to úplně jinej sport, cestovní enduro/supersport ale dost mě R6 chytla a defakto jsem na KLEčku po koupi R6 už nesedl. Motorka udělala svou službu, opět jsem do ní nasypal hromadu peněz, jednak pořizovací cena 55k nebyla úplně nejnižší, tak samozřejmě vyžadovala, resp. já jsem vyžadoval určité standardy. Moje standardy jsou jak na bezpečnost, tak na technický stav motocyklu kterému odevzdávám své zdraví a život. Motorka u mě prošla odborným servisem počínaje
1) brzdy, kdy jsem ihned zakoupil kvalitní brzdové destičky a kompletně vyměnil brzdovou kapalinu, brzdové kotouče jsem zkontroloval šuplerou
2) řetězová sada, což je pro mě hodně důležité, protože nepotřebuji někde zakempit s prasklým řetězem, nedej bože kdyby řetěz prorazil díru do motoru, samozřejmě k tomu patří kontrola ložisek kol, v tomto případě výměna ložiska unašeče rozety, řetěz jedině D.I.D. a ozubená kola od JT sprockets
3) repas předních tlumičů, kde jsem je celé vypláchl a rozebral i s kartridgi, zkontroloval kluzáky, vyměnil gufera a prachovky a nalil správné množství požadovaného oleje
4) kontrola motoru - výměna oleje a filtru, seřízení ventilových vůli, kontrola a dopnutí rozvodového řetízku, navíc jsem motor ošetřil Atomiem pro motocykly, vyměněny lamely spojky, změřeny plechy spojky a vyměněno ložisko přítlačného talíře, osazeno nové lanko spojky
5) čištění karburátorů a jejich sesynchronizování, motor se okamžitě zklidnil a přestal se "hádat" při volnoběhu, vyčištění airboxu a osazen nový vzduchový filtr, který jsem naimpregnoval olejem na vzduchové filtry
6) přetěsnění výfukových svodů, očištění a nalakování barvou na výfuky
7) proplach chladící soustavy, vyměněny hadičky kolem vyhřívání karburátorů a odstranění termostatu řízení výhřevu, který byl ucpaný a vadný a vyčištění filtru chladící soustavy. Osazen nový termostat chladícího okruhu a nalita kapalina G12, rovnání žeber a vyfoukávání bince z chladiče
8) kontrola elektriky, čištění a konzervace elektrických kontaktů kontaktolem, odzkoušení funkce čidel teploty motoru a větráku
9) sedlo jsem osadil gelem a novým potahem, vypadá to rozhodně lépe než předtím, ale určitě né profesionálně, švadlenka nejsem, toto mi moc nejde

Prostě celková kontrola, aby mě někde nenechala. Uřízl jsem originální výfuk a nabastlil tam Yoshimuru pro SMX690, no zvuk super, že by člověk řekl že to ani nemůže takovej motůrek tvořit, akorát se výfuk neustále mírně klepe a špatně těsní na napojení. No výfuk jsem si užil pár měsíců a navařil tam nedávno originál, aby se motorka lépe prodávala, přeci jen to byl bastl. Tak teď je motorka naleštěná a nabitá pod plachtou ve stodole a čeká až se někdo ozve, že se jí ujme. Prodávám ji slušně pod pořizovací cenou, natož počítat zakoupené díly a práci, to bych si musel dát přes držku jakej jsem vůl

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
elvis78 (140) napsal 03.12.2023 v 08:52+1

Kle máš v krásným stavu, chápu že R6 jede líp a úplně to chápu


Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist