Moto Guzzi V7 Classic (2011)

Vlastník Metal_Heart
Vloženo 24.10.2020
Aktualizováno 18.1.2024

Vloženo: 26.05.2023, Uskutečněno: 12.05.2023, Stav tachometru: 26500 km, Zhlédnuto: 39x

Zase je tu květen, a s ním taky tradiční srázek příznivců a majitelů motocyklů Moto Guzzi. Letos se konal zase o kousek dál, a to v Hořicích, městě motorkářům zaslíbeném. Tak jako v minulých dvou letech, i letos jsem se modlil za počasí, a i letos jsem hodlal přidat do výčtu pár dalších přehrad.
Na cestu jsem vyrazil v pátek dopoledne, z Písku na Tábor, Votice, v Bystřici uhýbám na Český Šternberk, poobědvám v motorestu "U rybiček", a blížím se k první přehradě, Vrchlice u Kutné Hory. Pořizuji fotodokumentaci, a pokračuji na Kolín, tady už to trochu znám, a dále přes Městec Králové a Nový Bydžov do Hořic. Kousek před nimi stavím u sochy největšího trpaslíka v ČR (možná i na světě), a pak už hurá do kempu. Nahlásit se na recepci, přivítat se s účastníky, ubytovat se, a ještě před prvním pivem vyrazit na druhou z plánovaných přehrad, Les Království. Ten název působí pohádkově, a nenechte se zmýlit, ona ta přehrada a přilehlé budovy opravdu připomínají spíše pohádkový zámek, než stroze technickou stavbu. Pořizuji pár fotek a otáčím to zpátky, parkuji motorku a vrhám se do víru zábavy. Večer ještě doráží Štěpán z Varnsdorfu na Nevadě 750, a jsme kompletní.

Podasův tříbarevný přeliv

V sobotu je v plánu společná vyjížďka. Podas naplánoval několik alternativních tras, tak se necháme překvapit. Tentokrát se rozhoduji necouvnout a zúčastnit se, na rozdíl od mého prvního ročníku se ale řadím na konec kolony s tím, že když nebudu stačit tempu, pojedu si po svém a neroztrhám sestavu. Z vyjížďky jako takové si moc nepamatuju, jenom rozmazané cedule s názvy obcí, zimu ve vyšších polohách a sevřený zadek v některých úsecích, kupodivu se mi ale daří uviset až do Semil, kde nacházíme příjemnou hospůdku na pozdní oběd. Po obědě už nás čeká jenom cesta domů, než připnu tankvak, jsou všichni pryč, až na parťáka na BMW, se kterým jedeme, už na pohodu, přes Jičín zpátky do kempu. Navečer se potom připojuji k partě několika účastníků, a vyrážíme na obhlídku města, sochařského parku na kopci Gothard, hřbitova s krásnou pískovcovou bránou, a samozřejmě také na večeři a na pivo, kam jinam než do pivovaru. Místní pivo "300 zatáček" je výborné, ostatně, co jiného bychom jako správní motorkáři měli pít?

Třísetzatáčkové pivo

Neděle, den odjezdu. Počasí vypadá slibně, tak oblékám džíny, loučím se s účastníky, a vyrážím na třetí a poslední plánovanou přehradu, Rozkoš u Náchoda. Pokračuji přes Hradec Králové, Chlumec nad Cidlinou a Kolín opět na oběd k Rybičkám. Čím víc na jih, tím víc je chladno a zataženo, takže u Rybiček oblékám kožené kalhoty, a potom u Tábora i nepromok, abych docela nezmrznul.
Další sraz je za námi, Podasovi a ostatním patří dík za fajn akci. Na seznam jsem připsal tři další přehrady, počasí vyšlo lepší, než jsem čekal, a na počítadle přibylo pěkných 700 km. Tak ještě jednou dík, a snad se uvidíme na podzim.

elvis78 (140) napsal 27.05.2023 v 18:22

Pěkná projížďka Les je opravdu hezká, Rozkoš paradoxně neznám i když jsme byli na rekreaci v hotelu za totáče právě u ní.Nějak mě to k ní netahne ale budu to muset napravit
Dík za motivaci

Podas (6) napsal 27.05.2023 v 09:05

pěkné zhodnocení. Jako bych to všechno znal.

• Po stopách Krále Šumavy – podruhé

Poslední vyjížďka na Šumavu se velmi vydařila, takže jsem se rozhodl si ji zopakovat, samozřejmě po mírně pozměněné, a taky prodloužené trase. Abych se vyhnul uzavírce silnice ze Strakonic na Volyni, vyrazil jsem už dop

Vloženo: 04.05.2024
    Uskutečněno: 28.04.2024
  • Nové blinkry

Při poslední vyjížďce se mi začalo zdát, že se pravý přední blinkr nějak chvěje. Stačil potom letmý dotyk rukou, abych se přesvědčil, že se mi to nezdálo. Blinkr už byl načatý, to jsem věděl, a vibrace dílo postupně doko

Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 20.04.2024
    Uskutečněno: 20.04.2024
  • Po stopách Krále Šumavy

Předpověď na první dubnovou neděli slibovala téměř tropické počasí, to by byl hřích nevyužít ke svezení. A abych se úplně neuvařil, naplánoval jsem trasu na Šumavu, kde by mohlo být o něco chladněji. Odpoledne jsem tedy