Moto Guzzi V7 Classic
02.04.2009
24.02.2021
07.06.2019
22.06.2018
29.07.2017
23.10.2015
06.06.2014
27.03.2012
07.11.2011
08.11.2007
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 744 cm3 | |||
Výkon | 36 kW | |||
Výkon při otáčkách | 6800 ot/min | |||
Točivý moment | 55 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 3600 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Vzduch | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | OHV | |||
Ventilů na válec | 2 | |||
Vrtání | 80 mm | |||
Zdvih | 74 mm | |||
Kompresní poměr | 9.6 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | |||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||
Typ rámu | Trubkový | |||
Materiál rámu | ocel | |||
Brzdy vpředu | kotouč | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 18 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozvor | 1435 mm | |||
Výška sedla | 805 mm | |||
Výška sedla max | - | 805 mm | - | |
Suchá hmotnost | 182 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | 198 kg | |||
Objem nádrže | 17 l | |||
Rezerva | 2 l | |||
Množství oleje | 1 l | |||
Maximální rychlost | 170 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Guzzi V-Twin Boost | 4 | 25.2.2024 10:22 | ||
Opravy a údržba | Guzzi V7 Classic - Jaké destičky | 4 | 17.10.2022 21:54 | ||
Pokec o motorkách | Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Lasertec na V7 | 14 | 5.6.2022 22:09 | ||
Italské | Moto Guzzi V7 Classic - dotaz | 27 | 2.9.2021 22:03 | ||
Italské | Nová Moto Guzzi V7 2021 | 31 | 6.3.2021 22:11 | ||
Přestavby | Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 | 0 | 26.2.2020 11:00 | ||
Italské | Moto Guzzi V7 - ukazatel stavu paliva | 4 | 12.1.2020 20:21 | ||
Italské | Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic | 20 | 20.11.2018 19:30 | ||
Italské | Moto Guzzi V7 olej | 5 | 12.11.2017 18:41 | ||
Italské | Moto Guzzi - drnčí | 51 | 21.7.2016 23:50 | ||
Výběr motorky | Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi | 32 | 3.6.2014 10:52 | ||
Italské | Černá kráska z jihu | 146 | 19.1.2014 14:18 | ||
Italské | Moto Guzzi V 7 Cafe’ Classic | 20 | 22.6.2009 10:57 |
Motorka klasického střihu s nezaměnitelným stylem
Pro mě úžasná motorka klasického vzhledu.
Skvěle se řídí, skvěle jede, má osobitý styl, prostě se máme rádi :-).
Taková lepší Italská třiapůle. O hodně hezčí třiapůle. A taky o hodně líp jede.
Klasická Guzzina s krásným lakováním.
!!! Moto je na prodej !!! Více na www.motoinzerce.cz
Motorka klasického střihu s nezaměnitelným stylem
Taková lepší Italská třiapůle. O hodně hezčí třiapůle. A taky o hodně líp jede.
Klasická Guzzina s krásným lakováním.
Pro mě úžasná motorka klasického vzhledu.
Skvěle se řídí, skvěle jede, má osobitý styl, prostě se máme rádi :-).
!!! Moto je na prodej !!! Více na www.motoinzerce.cz
Při poslední vyjížďce se mi začalo zdát, že se pravý přední blinkr nějak chvěje. Stačil potom letmý ...
Předpověď na první dubnovou neděli slibovala téměř tropické počasí, to by byl hřích nevyužít ke svez...
Sice jsem nějaká tréninková kolečka okolo komína už letos najel, ale první pořádnou vyjížďku se mi p...
V rámci zimní údržby provedeny: - Výměna P + Z brzdových destiček (originál Brembo) - Výměna P +...
Podzimní sraz majitelů a příznivců Moto Guzzi byl vyhlášen na prodloužený víkend kolem svatého Václa...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Spojka | 7.3/10 |
Vibrace | 8.3/10 |
Převodovka | 7.7/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 7.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.0/10 |
Město | 9.5/10 |
Cestování | 6.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 2.0/10 |
Dostupnost dílů | 2.0/10 |
Nabídka doplňků | 2.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 1.0/10 |
Světla | 7.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki EL 252 | O koupi jsem neuvažoval, ale tohle byla první motorka, která "zasekla drápek". Od té chvíle jsem po motorce toužil (viz níže). |
Triumph Bonneville T100 | Ani jsem se na ní nesvezl, když se objevila tahle Gůza, nechtěl jsem si více komplikovat rozhodování. |
Kawasaki W 650 | No, svezl jsem se na nástupci W800 a nějak mě neoslovila. Asi jsem byl taky zvědavý, co na těch Guzzinách všichni mají. |
Ducati GT 1000 | Trochu jsem se bál ojeté motorky - nová se již v tu dobu neprodávala. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Street Twin | Triumph je víc cafe. |
Kawasaki W 800 | válce do stran, menší kola, v základu není centrální stojan |
Vespa GTS Super 300 | Moc hezká, ani nevím proč jsem nevzal :D nechci řadit a chci kličkovat po nuselském mostě |
Moto Guzzi V9 Roamer | vypadám na tom jak vosa na bonbóně |
Triumph Bonneville T100 | Tak nějak se mi líbila nejmíň |
Kawasaki W 650 | Má charizma, ale nějak jsem se na ní nedokázal poskládat |
Yamaha XJR 1300 | moc slabá , nepohodlný posez |
Kawasaki W 800 | Kawa mi připadala vzhledem jako klasičtější retro, je i pečlivěji zpracovaná, ale hlavně - MÁ královskou hřídel :-) |
Moto Guzzi California EV | ...cestovního i pro dva |
Moto Guzzi Breva 850 | Jedina za dobrou cenu mi utekla pred nosem. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | MarioV2 | prevody.xlsx | 20 KB | Prevody pro 750tky Guzziny. |
2008 | Kohlstein | guzzi-v7classic.pdf | 3.9 MB | Service manual |
2008 | Kohlstein | guzzi-v7classic_2008.pdf | 3.9 MB | Service manual V7 Classic 2008 |