Honda GL1500 GoldWing (1994)

Vlastník Zipák
Vloženo 11.10.2022
Aktualizováno 16.10.2022

Vloženo: 16.10.2022, Uskutečněno: 16.10.2022, Stav tachometru: 81700 km, Zhlédnuto: 39x

S Jíťou si užíváme motocyklu. Svezeni je opravdu zážitek.Tak nějak jsem si to představoval. Následuje evidenčka a keci co všechno nevyhovuje naším brutálním přísným předpisům. Jen zmíním znak na blatníku zobák orlice nebo co je to za ptáka, světla na kufrech třeba. Fakt zábavné odpoledne. Cestou motorka opět škube. Jsem rád, že se mi podařilo doskákat domů. Nedalo mi to a na druhý den už mám šroubovák v ruce a jdu na ni. Nastává čas pravdy! Tak jen v bodech. Věděl jsem, že se lakovalo. Plasty polámané nejsou, altík buď nový nebo po opravě dobíjí skvěle.Na ty roky není vidět žádná velká oxidace, šroubky původní, svazky kabelů vypadají dobře. Přesto,ale občas zlobí. Čtyři šrouby a sedačka je dole. Na nic nesahám jenom se dívám Veškeré zadní osvětlení zapojené velice amatérsky jako by to zapojovalo dítě. Je mi to jasné! Trhám první nevzhledný drát! Kufry nadobro zhasínají. Mě to,ale neva a s chutí pokračuji. Čistím nějaké to ukostření pak zjišťuji, že vpředu jsou podobně zapojené mlhovky. Áchjooo. Bude co dělat přes zimu...
Ale! Odměna se dostavila brzy. Start a následná projížďka ukázala kde, že byl ten zakopaný pes. Teď už můžeme v klidu zazimovat. Postupně budu dávat nějaké fotky z oprav k tomu trochu psaní.

6.11.'22 zřejmě přichází konec sezóny. Tak jen pár postřehů během těch najetých 1500 km z čeho jsem nadšený. Cestování ve dvou nemá chybu říkám, že jdu lenošit na motorku. Ochrana proti počasí ventilace topí pouze do 6° nad nulou Odzkoušel jsem i tempomat, který mi připadal na motocyklu naprosto zbytečný...Beru zpět tempomat je fajn člověk si za řídítky krásně uleví rukám a pak už je to jako jízda vlakem Nakonec jsem si pustil i hudbu kde se mi zprvu zdálo, že repráčky odpovídají době svého vzniku .To až do chvíle kdy se mě samo od blokovalo (do té doby zaoxidované) tlačítko MUTE ! A co čert nechtěl bylo to na začátku obce do , které jsem vlítnul jako jeden velký cirkus babky před konzumem vyjeveně hledí ! Tak takové srandy jsem si na podzim užíval. Cestou domů jak už jsem říkal nechávám řídit ,,autopilota "... Poslední letošní tankování a já zírám na ty čísla co skáčou na stojanu! Benzín už mi teče pod motorku jak je banda plná.. Prostě ten borec co za mě řídil domů si řekl o 5,1 L benzínu. Při placení mám úsměv od ucha k uchu a letos je to pěkný závěr.

Guga (72) napsal 06.11.2022 v 18:55+1

Jen užívejte. Příští sezóny už budou jen třešně na dortu

• Korsika

Korsika 2023 Je 10. červen,den našeho odjezdu na Korsiku. Letos vyrážíme na větším motocyklu Honda Goldwing 1500 z roku 1994.Obří kufry se nám daří lehce zaplnit.A jelikož jsem zjistil,že víko horního kufru není úplně

Typ: Dovolená
    Vloženo: 13.12.2023
    Uskutečněno: 10.06.2023
  • Doplněk

Sezóna 2023 je na začátku a nějaký ten praktický doplněk by se hodil...V předešlém deníku jsem začal vyrábět opěrku a nedávno jsem ji dokončil a vyzkoušel na společném výletě. Jak se dalo očekávat horší je nalézání a slé

Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 02.04.2023
    Uskutečněno: 02.04.2023
  • Servis

Jelikož venku padá sníh pustil jsem se do nějakého servisu.Jen v bodech: 1. Nakoupený nový kontrakt sprej a následně vyčištění všech elektrických spojů a kostření všeho. 2. Něco navíc se pozapojovalo přesněji co