Jelikož venku padá sníh pustil jsem se do nějakého servisu.Jen v bodech:
1. Nakoupený nový kontrakt sprej a následně vyčištění všech
elektrických spojů a kostření všeho.
2. Něco navíc se pozapojovalo přesněji co má svítit to už svítí.
3. Navíc tady vzniklo pouze vnitřní led osvětlení všech kufrů což jsem
vždycky chtěl při kempování je to fajn člověk hraboší v kufru a
nemusí držet baterku asi tak. Tímto považuji tuning za uzavřený.
4. Mlhovky taktéž svítí.Nově jsou přepojené čtyři vypínače v kapotě
před levým kolenem tamtéž přibyl voltmetr, který se dá manuálně
zapnout nezávisle na čem koli.
5. A samozřejmě dnes všude přítomné USB. Jelikož tyhle věci nerad
vystavuji naodiv tak i tady jsou ukryté 2x v předním kastlíku a 2x v
horním kufru.
Tímto je doufám elektrika přeléčená a další sezóny už bych to nerad řešil.
A pokračujeme dál. Karburátory ven. Všechno rozmontovat drobné díly čistím v malé ultrazvukové čističce. K tomu si pomáhám čističem karburátorů.
Všechno mám pro jistotu vyfocené. Kontroluji všechny hadice. Občas v panice hledám titěrnost co mi spadla na zem. Vše se podařilo smontovat zpět dohromady. Jinak karbce jsou tu pouze dva a štelovací šroubek jeden.
Při montáži zpět do motorky je trochu horší přístup k hadicim, které se připojují na karburátory. Ty pacholci mají fakt mrňavé ruce.?
Montuji filtr a nedočkavě mačkám startér... Paráda! Chytnul na první ťuk ?
Dále je potřeba se pověnovat zaoxidovaným tlačítkům na řidítkách.Kde bojuji se spoustou malých dílků (perka, kuličky, drobnosti..)
A jdu až do kapličky přístrojů kde čistím svorkovnice a veškeré další kontakty.
Skládám a sesazuji vzduchové vedení je to proudění vzduchu k jezdci popř.topeni. Mám hotovo a začínám skládat kapoty, připojuji vypínače mlhovek,usazuji kastlíku s USB, vrchní panel rádia...a přichází hudební zkouška a vše funguje jak má ?
Přezutí pneumatik! Přední guma kladla opravdu velký odpor,ale i tu jsem za jedno odpoledne zdolal... Nově mám nazuté Bridgestone.
Ještě než půjde př.kolo zpět tak měním olej ve vidlici kde už trochu vůle je . Používám olej Motul 15W.
Odhalit zadní kolo ! To je špecialita ? Kufry hoře i s anténama se to odklopí a zajistí. Přitom povolit šrouby na , které se dá dostat zevnitř kufru, odmontovat koncovky výfuků, brzdič a kolo může ven.
Unašeč i tlumiče rázů jsou ještě v pohodě. I ozubení bylo namazané za což jsem rád.
Čistím a promazávám brzdič pak se vším nazpět.
Jelikož zima trvá a já našel doma v polici malou opěrku, nápad byl na světě...Po shlédnutí několika videí jsem se pustil do výroby řidičovi odklápěcí opěrky. Už jsem ji měl skoro hotovou když moje spolujezdkyně životem mi řekla, že je to na prd a, že jí to tlačí.Musel jsem opěrku znovu přepracovat ? a snad to bude dobré.
Cenově jsem se vešel do 300,- tak pokud to skutečně bude na prd vrátím ji klidně zase zpět do police...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Seřízeno
-
-
-
Po 20 letech... bránila se hodně
-
-
-
Vzduchový tlumič
-
Unašeč ještě pěkný
-
Vyvažovačka
-
Máme hotovo
-
-
-
-
No to je světla