Honda CRF1100L Africa Twin (2022)

Vlastník Sema
Vloženo 6.4.2022
Aktualizováno 1.6.2024

Vloženo: 06.08.2022, Uskutečněno: 22.07.2022, Stav tachometru: 8112 km, Zhlédnuto: 17x

I v červenci se mi podařilo vyjet s kamarády na dvoudenní vyjížďky. Nejdřív jsem jel (opět) do Jeseníků, kde jsem vyzvedl kamaráda Honzu, který tam byl už od pátku na Dni Horské služby. Z Loučné jsme vyjeli na Červenohorské sedlo, skoro celé stoupání v lijáku. Dál jsme jeli směrem na Javorník, kvůli uzavírce oklikou přes Vidnavu, což však vůbec nevadilo, protože jsou tam bezva opuštěné silničky.
Přespali jsme na stejném místě jako před pár týdny, čili opět s krásnými výhledy na Polsko. V neděli jsme pokračovali v cestě Polskem, přes Bystrycu Klodskou na silnici podél hřebene Orlických hor, až do Kudowa Zdrój a pak do Náchoda. Po hlavních silnicích se nám nechtělo, takže jsme to vzali přes Dvůr Králové do Hořic, pak na Městec Králové a Poděbrady, dále Uhlířské Janovice a skončili jsme na rozlučkovým kafem na benzínce v Davli.
O pár dní později jsem vyjel s Jardou rozloučit se s naším tradičním placem kousek od Klatov. Na tom místě se kdysi odehrály začátky party a každý má odtamtud moře vzpomínek a zážitků. Já jsem tam jezdil až mnohem později, i tak to pro mě byla srdcovka. Místo má již nového majitele a probíhají tam stavební práce. Z dálky jsme "našemu Králíkovi" naposled zamávali a pak přespali nedaleko na louce. Druhý den jsme se poklidným tempem jinou cestou vrátili zpět.

Miraz250 (16) napsal 07.08.2022 v 22:34

Jo Jeseníky, tam jsem taky nebyl, ale už několik let se tam chystám

Kire640 (21) napsal 07.08.2022 v 11:03

• Jižní Morava

Chtěl jsem si někde v klidu lesa odpočinout od ruchu velkoměsta a promyslet si strategii na další dny, kdy budu muset řešit pár zásadních otázek. Vzal jsem to dolu na jih a pak se podél česko-rakouské hranice brouzdal až

Vloženo: 28.04.2024
    Uskutečněno: 28.04.2024
  • 30000 km

Původně plánovanou víkendovou akci kamarádi odřekli (a stejně nemá být počasí), tak jsem se dnes aspoň projel Českým středohořím a Podkrušnohořím. Cestou jsem zaznamenal 30000 najetých km.

Vloženo: 22.03.2024
    Uskutečněno: 22.03.2024
  • Předjarní

Ještě před kalendářním začátkem jara jsme s kamarádem vyrazili přespat do oblíbeného kraje kolem Plánice. Podle meteorologů mělo ráno mrznout, ale to nás nemohlo zastavit. Vzali jsme to takovým obloukem jižními Čechami,