Moto Guzzi V7 Classic (2011)

Vlastník Metal_Heart
Vloženo 24.10.2020
Aktualizováno 18.1.2024

Vloženo: 30.07.2022, Uskutečněno: 06.07.2022, Stav tachometru: 23100 km, Zhlédnuto: 15x

Červencové svátky letos vyšly doprostřed týdne, což přímo vybízelo k tomu vzít si tři dny dovolené a mít devět dní volna. A jak jinak jich alespoň pár zužitkovat, než se pořádně svézt na motorce, nejlépe za nějakými přehradami, které leží mimo běžný akční rádius. Volba nakonec padla na Moravu, konkrétně její jižní část. Za tím účelem jsem si koupil malý stan, spacák a nafukovací karimatku, tohle všechno poskládal do nepromokavého válce, a pár nejnutnějších věcí naskládal do kufru a do tankvaku. Trasy jsem měl nakrokované už dopředu, takže stačilo počkat na příznivější předpověď.
V úterý konečně, po pár dnech počasí poněkud aprílového, začíná předpověď počasí ukazovat vlídnější tvář, takže ver středu po snídani poutám zavazadla na motorku, a dávám své výpravě zelenou. Vyrážím z Písku na Albrechtice nad Vltavou, kvůli uzavírce oklikou přes Záhoří, a kousek za Záhořím mi málem vběhla do cesty srnka. Ufff, ještě že jsem ji zahlíd včas, výprava mohla skončit, ještě ani pořádně nezačala. Další cesta ubíhá už v poklidu, přes Hlubokou, Lišov, Třeboň a Novou Bystřici se nezadržitelně blížím ke Starému Městu pod Landštejnem, kde mě čeká první vodní dílo, Landštejn. Parkuji na plácku u závory a pěšky dorážím k hrázi. Když už jsem tady, nedá mi to, abych si nevyjel až ke hradu Landštejnu. Parkoviště jsou plná, hospody taky, tak jenom fotečku a rychle pryč. V cyklocampu si dávám nealko pivo a něco malého k snědku, a valím dál. Slavonice, Vratěnín, Uhečice, další zastávkou není nic menšího, než Vranov. Opět jsem nutzen nechat motorku na parkovišti a ke hrázi jít pěšku v davu, ale mám fotku, a to se počítá. Tak rychle do sedla, ať se neuvařím. Projíždím obec a krásné serpentiny s výhledem na zámek, a pokračuji dále na Znojmo, kde se nachází další přehradní hráz. Po pořízení nutné fotodokumentace se vymotávám z města směrem na Únanov (kdo tenhle název vymyslel?!), a protože mám ještě trochu času, míjím odbočku ke kempu a odlovím ještě přehradu Oleksovice, která byla původně v plánu až na další den. Potom už hurá do kempu Výr u hráze Výrovice. Tam parkuji v "uličce", kde už jsou nějaké motorky, a jdu na první pořádné pivo toho dne. Potom se jdu vykoupat, potom postavit stan, a během stavění kolem mě prochází majitelé motorek, parkujících opodál. Dáváme se do řeči, jdeme spolu na pivo a na guláš, potom ještě tlacháme do noci před stany.
První den byl tedy úspěšný, dobyto pět přehrad, najeto 258 km, a ještě jsem strávil fajn večer s partou motorkářů z druhého konce republiky.