Po zkušenosti s Pirelli na Itala opět Pirelli
Tak po roce, kdy byly na Shiverovi Pirelli Diablo Rosso IV a zvládli i poměrně velkou porci km (cca přes 200 na okruhu), bylo potřeba dát zas něco nového.
Guma krásně sjetá od středu až po kraje. Celkový nájezd 5.500km (předchozí jednosměsky Angel ST najely 5.600km). Příjemné překvapení a mé přání, že gumy zvládly to, co z výroby Angel ST, které jsou výrazně tvrdší. Chápu, někomu se může zdát km nájezd malý, ale je to o stylu ježdění a jak jsem uvedl výše. Okruh z těch gum taky něco vezme.
Vzhledem k tomu, že okruhové choutky plní Tuono, rozhodl jsem se pro cestovnější variantu Pirelli Angel GT II a počítám, že to budou gumy s nejvyšším km nájezdem...
Poslední info k motorce.
Shiver má majeto něco přes 11.000 km. Zatím bez jediné závady, jediného zaváhání a vzhledem ke zkušenostem ani neočekávám změnu. Zároveň s pneu byl vyměněn tzv. zimní olej (servis v autorizáku v 10K v říjnu), tak aby Shiver měl to nejlepší. Vyměněn fabrický Castrol (oproti Shellu o něco hrubší řazení a lehce více vibrací) za Motul 5100.
Olej měním často, ale ani po 5K km olej neubývá. Na magnetu vypouštěcího šroubu jen něco málo kovové pasty, což je běžné. Podvozek (oproti mé zkušenosti s MT-07) nevykazuje žádné změny v chování a případném opotřebení a motorka se pořád chová jak vyjetá z fabriky, za což tleskám.
Aktuální stav moto níže v galerii
Shivera čekají v červnu Alpy, tak to bude parádních cca 2.500 km Uživejte všichni vaše bajky!
Vlastník | jardusking | |
---|---|---|
Vloženo | 30.7.2020 | |
Aktualizováno | 30.7.2020 | |
Zobrazeno | 2 685x |
No mám Rosso IV připraveny na Tuňáka, tak jsem zvědavej.
1 reakce
Budeš spokojenej. Rosso IV vychází ze SuperCorse. Navíc oproti třeba Angel GTII (dokonce i Rosso III), který tam mám teď jsou i lehčí viz. to, z čeho vychází ? Budeš nadšen, viz. poslední test Karlose Táborského na okruhu se ZX-10RR