PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 750 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _vitek
Vloženo 24.4.2021
Aktualizováno 24.4.2021
Zobrazeno 2 643x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 13.03.2022, Uskutečněno: 01.12.2021, Stav tachometru: 68500 km, Zhlédnuto: 40x


Trochu to tu zanedbávám, a nemůže za to jen covid-19. Za uplynulou sezónu jsem najel necelých 5000 km okolo komína. Bohužel se nám s kamarády nepodařilo realizovat plánovaný výlet do Švýcarska a kvůli odložení oslav jsem nevyrazil ani do Mandello del Lario na 100leté výročí Moto Guzzi. Takže plány na 2022 jsou jasné.

Protože jsem hodně praktický člověk, snažím se Brevku vylepšit. Začalo to instalací kompenzátoru a pokračoval jsem i letos. Začal jsem elektrikou.
Před sezónou jsem vyřešil obligátní startus interruptus, který Brevku trápil chronicky. Od té doby, startuju na brnknutí.


Na netu je spousta návodů, já se rozhodl pro variantu "nedestruktivního rozšíření". To v překladu znamená, že jsem zachoval všechny původní konektory, a v případě nutnosti jsem schopen vrátit vše do původního stavu. Na obrázku je pojistková krabička.

Také jsem při té příležitosti upgradoval klakson. Tovární pískle, které bylo spíš pro smích, jsem nahradil Denali Sound Bomb Mini. Takže Brevka má silnější a hlubší hlas, ne nepodobný lecjakému autu.


Klakson je o trochu větší než tovární, ale podařilo se mi ho dostat do stejného místa. A zvuk má, na svou velikost, parádní.

První významnější upgrade podvozku spočíval ve výměně pružin předních tlumičů. Ty tovární jsem nahradil za progresivní Hyperpro. Už po prvních kilometrech mi přišlo, že odezva od předního kola je o něco jistější jak v zatáčkách, tak i na hrbolatých cestách. Jsem zvědavý, co s Brevkou udělá výměna tlumičů zadních, které mám v plánu koupit na příští rok.


Dalším vylepšením pak byl nosič Hepco&Becker a HB Junior topcase. Mám sice kufry, ale pro pojížďky okolo komína je ten top-case výrazně lepší, už jen kvůli tomu, že do něj můžu zamknout helmu. Jasně, mám výš těžiště, větší odpor vzduchu a tak, ale na to moje ježdění, kdy netrhám asfalt ani rekordy to je naprosto ideální řešení. Bonusem bylo to, že jsem si sjednotil klíče, aby mi do všech kufrů pasoval ten stejný.


Poněkud neplánovaným vylepšením, byly návleky Tucano Urbano. Někdo může namítnout, že to je hnusný, bachratý a patří to na městské skútry. Ale řeknu vám, to teplo uvnitř (mám vyhřívané hefty Oxford) je k nezaplacení a subjektivně mi to výrazným způsobem zpříjemnilo podzimní jízdy v teplotách kolem 10 stupňů.

Napůl tuning byla i výměna kulatých zrcátek za podlouhlá z V9 (koupeno z druhé ruky). Myslel jsem si, že budu mít trochu lepší přehled o tom, co se děje za mnou, ale rozdíl to není zas tak velký.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Startus Interruptus

    O co jde: Startus interruptus je nechvalně známý konstrukční problém u řady Guzzin. Na internetu se dá najít spoustu návodů a doporučení. Řešení je levné a stojí za to tento malý "hack" udělat. Na mojí Brevce se Startu

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 25.03.2022
    Uskutečněno: 25.03.2022
  • Přípravy na sezónu 2022

    Po obligátním Přípravy na sezónu 2022 pro mě začaly už začátkem prosince loňského roku. Po upgradu pružin na předku jsem se rozhodl, že Brevka dostane od Ježíška nové zadní tlumiče. Jejich upgrade jsem si naplánova

    Typ: Údržba
    Vloženo: 13.03.2022
    Uskutečněno: 20.03.2022


TOPlist