Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX (2009)

Vlastník spike-cz
Vloženo 27.8.2016
Aktualizováno 9.4.2024

Generátor makrobublin luxuje hranice

Vloženo: 16.06.2021, Uskutečněno: 11.06.2021, Stav tachometru: 112982 km, Zhlédnuto: 15x

Není to poprvé, kdy se pod praporem Generátoru makrobublin skupina odvážlivců pustila do objevování tajů naší krásné zemičky. Tentokrát padla volba na termín 11.-15. 6. a prostorem operace bylo vytipováno české pohraničí od jihu k západu a dále k severu ČR.
Celkově se operace zúčastnilo dvanáct jezdců a jedna pilotka. I přes značná nebezpečí neutrpělo škodu žádné zvířátko, motorka a dokonce ani ničí sebeúcta. Najeli jsme o pohlavek víc než tisícovku a prošmejdili zase další kouty matičky Země české.
Nepíšu cestopis, tudíž stručně neboli brýfly
pátek:
- příjezd do shromaždiště na břehu Lipenské nádrže
- napřed pršelo na stromy, do rána pak ze stromů na naše hlavy (a stany)
- poučení dne: že jsou TKC 50:50 do terénu vymýšlel asi nějakej zhulenej markeťák, nechal bych ho tlačit motku blátem ... lempla
- samozřejmě tu moji, fichtla unese každej.
sobota:
- hurá na cesty Šumavou, Šumavaringem počínaje, přes chodské Domažlice až za Cheb na Jadran,
- kdo neviděl opravdu velkýho čokla, šup k Chodské chalupě, je tam a neuteče, hlídá ho J. S. Kozina. Neznáte? Dejte si facku a brnkněte uče dějepravy
- poučení dne: likérová vína se pijou po sklenkách, ne po litrech
neděle:
- cílem neděle byl průzkum druhoválečného dolu na cín, hledejte místo jménem ROLAVA, zde jsem se dosyta našmejdili všude možně, URBEX se tomu tuším říká
- mimo cíl jedna se prokroužil nespočet zatáček na liduprázdných cestách třetích tříd od Frantovek až k Chabařovicím u Teplic, kde jsme v kempu složili unavené kosti
- poučení dne: i v létě může být jen 10°C, lepší se vesele potit než hrdinně klepat kosu
pondělí:
- tehhle den byl relaxační s přídechem helmutovské rozežranosti
- cestu jsme totiž naplánovali na Hřensko s vidinou úžasného genia loci místa zvaného "Stará plynárna", což se nám povedlo, ale byli jsme znebojeschopněni místním kuchtíkem, který nám dal takovou porci plněných knedlíků se zelím, že už si pak nikdo nedal ani kávu
- abychom to vytrávili, riskli jsme nebezpečný výstup na nedalekou Trpasličí skálu s trpasličí jeskyní, no nezabili nás, ale kouleli očkama zle!
- pofoukat dušičku jsme si chtěli v pekelných dolech, protože není nic lepšího na dušičku než palačinka s kávičkou, že ale budou na úrovni Karelštejna a budou taky světit pondělí, to nás úplně srazilo na kolena, proto jsme jako sekundární cíl vybrali drábské světničky - pěkné, ale prázdné - což mělo za následek nouzový ústup do nedalekého kempu u komářího rybníka. Místní paní domácí nám poskytla azyl, nejlepší smažák ever a my si vyzkoušeli koupel v rybníce u zapadajícího slunce. super
- poučení dne: pankáča zlaté srdce (a ruce) má!
úterý:
- tento vůbec nejhorší den expedice hodnotím pade na pade
- prvně už jsme prakticky končili a půlka už byla myšlenkama v práci (fuj)
- druhak léto vystrčilo růžky a my se pekli jak na Sardínii
- cesta vedla zadelema bez provozu, za zmínku stojí jen Otíkova STS Neveklov a pak silnice č.105 a č. 102, které svojí užovkovitostí právem vykouzlily úsměv na xichtě mém i mých spolubojovníků
Díky všem kamarádům i Jarče, že to se mnou vydrželi celou dobu. Znám se a vím, že já bych se sebou sám nevydržel. (proto vozím ovečku Shawn vždy s sebou )
- poučení dne: nemysli o dovolené na pracovní proces, to můžeš rovnou začít makat!
Závěr nebude, nejsme cestopis
PS_1: Potkali jsme na Rolavě partu chlápků na Varaderech, krásné motky měli, taky si užívali cestu kolem...
PS_2: Ve Volarech mi dušička pookřála, protože v protisměru se mihlo - světe div se - bílé Stelvio...no jeho pillot taky překvapeně koukal...
PS_3: Partu z chabařovického kempu jsme pustili před sebe, že je dojedem (blázínci) a nakonec už jsme je neviděli...
Takže tímto všechny zdravím, kolama dolů dámy a pánové. Jistě jste si tu jízdu užili tak jak my

elvis78 (140) napsal 18.06.2021 v 08:26+1

čet sem to celý, jen nerozumím proč je špatně, že na Drápskejch nikdo nebyl, asi jsi tam nikdy nebyl když je na vrchu tlačenice a každý si tam touží cvaknout minimálně selfíčka a pak jsou tady krajinkáři To je pak trochu o nervy.
Ale je to vcelku zajímavý, že nikde nikdo moc není, my jsme byli na šumavě v neděli a dost hospod i na náměstích pozavíraných...dost smutnej obraz a výsledek podpory státu v době covidové, kde firmy a šmelináři prodávající testy a respirátory mají zlatej důl a pracující lid ve službách utřel hubu. To mě tak sere.

Jinak opět chválím Stelvio Potkával jsem je dřív častějc a najednou skoro žádný.

wolferein (1) napsal 17.06.2021 v 14:58+1

Díky kamaráde za pěkné uchování vzpomínek Příště zase ahoj v jedné stopě.

spike-cz 17.06.2021 v 15:38

Díky

ziki.xt (23) napsal 17.06.2021 v 08:14

Jako vždy čtivé a poutavé s lehkým nádechem pohlazení po duši. Díky kámo?

spike-cz 17.06.2021 v 14:52

Bylo mi potěšením Ziki

Guga (72) napsal 16.06.2021 v 20:38

Krásná práce

spike-cz 17.06.2021 v 07:29

Díky

• Přezutí a motoškola JSŠ

Protože jsem se dostal k možnosti rozcvičit se na motoškole známého Josefa Šilera alias Sršně, využil jsem toho, přezul motorku na anakee wild a jal se potrénovat svůj skill. Upřímně řečeno, super nápad ve špatnou dobu t

Vloženo: 21.04.2024
    Uskutečněno: 17.04.2024
  • Nový akumulátor

Stane se, že baterka odejde. Mně odešla na letišti v Tchořovicích, ale naštěstí přes kabely dodal proud místní trhovec z burzy veteránů. Nyní tedy je v mašině tahle motobatka: MOTOBAT

Typ: Údržba
    Vloženo: 09.04.2024
    Uskutečněno: 02.04.2024
  • První venčení 2024

Jak to bývá, počasí nám nastavuje přívětivou tvář už od února. Tak i mne se Stelivem vytáhlo na kontrolu našich komínků už 25. února. No, u nás sluníčko, ale ta mlha z Temelína docela ochlazuje, takže jsem na palubáku v