Kawasaki ZX-6RR Ninja (2006)

Vlastník NiLu
Vloženo 24.8.2019
Aktualizováno 29.12.2023

Vloženo: 30.08.2020, Uskutečněno: 22.08.2020, Stav tachometru: 22 km, Zhlédnuto: 27x

Tak nám to s kamarádkou vyšlo a vyrazily jsme do Jeseníků na Červenohorské sedlo. Původně jsme měly jet ve třech, ale jak už to tak bývá, sladit se tři lidi na jeden termín, není vůbec jednoduché. Věřím, že příští rok nám to klapne a budeme moci vyrazit všechny tři.

Kamarádka se vydala z Příbrami ve čtvrtek, 20.8. a přespala u nás, v Krkonoších, aby to neměla najednou tolik km (i tak to měla cca 220 km). V pátek, 21.8. jsme vyrážely po 9 hodině ráno. Cestou jsme se zastavily na Dolní Moravě, abych to tam obhlédla, jak to tam vypadá, když si to všichni tak vychvalují, jako parádní výlet. Daly jsme si tam obídek a v cíli už jsme pak byly za chviličku. Ubytovaly jsme se v Lipová-Lázně, kde jsme měly zaplacený pobyt, odhodily zavazadla a vydaly jsme se s radostí na naše vysněné Červenohorské sedlo!

Počasí bylo luxusní, úplně azuro, foukal malinko vítr, ale díky bohu za něj, bylo to příjemné. Na Sedle skoro nikdo a tak jsme si ještě v pátek parádně pojezdily, nahoru, dolu a zase nahoru dolu, tohle fakt neomrzí! Asfalt tam je skvělej a já jsem byla s Ninjou prostě jako v ráji, fakt paráda veliká!
Nahoře u hotelu jsme si udělaly pár foteček.

Na sobotu hlásili, že by měl dorazit déšť, ten dorazil, ale až cca v 17 hod. odpoledne, takže jsme si Sedlo parádně užily i v sobotu dopoledne! To už ale bylo s policejním dozorem, ale kluci byli v klidu, sledovali provoz. Byli na motorkách, ale i s policejní Octávií a krásným bílým Superbem. Ty auta nejde přehlédnout, vypadají prostě jinak.

Dopoledne jsme se vydaly ještě do Sobotína, přes Šumperk, mimochodem krásné silnice - doporučuji, kde je bikers hotel Dolte. Tam jsme se potkaly s kamarádkou Janou z Loun, která má Yamahu MT-07. U oběda jsme popovídaly, vaří výborně a poté jsme se vydaly, všichni tři, směrem na, Skřítka, Karlovu Studánku, Bělou pod Pradědem a zpět do Jeseníku. Nemohly jsme si nedat ještě jednou Sedlo, pro dobrý pocit a zakončení dne a tak jsme se ještě jednou svezly. Jezdit tam celý týden, tak věřím, že by to kolínko dopadlo. Nechtěla jsem to tam rvát, co to dá, přeci jen, zničit si Ninju, to bych si neodpustila.

Krásně nám to vyšlo, zaparkovaly jsme, přikryly motorky a spustil se déšť. S dobrým pocitem, že máme motorky schované, jsme si šly dát véču do místní pizzerie Vanessa, kde dělají pizzy na dřevě - výborné, doporučuji navštívit.
Naproti našemu penzionu (Villa Plischke) byl Café bar Mio, kde mají skvělou zmrzlinu - sorbet, s kousky ovoce a tak jsem neodolala a 2x jsem si dala, neměla chybu!

V neděli jsme vyrážely se Stazou cca o půl 10 do Jeseníku, kde jsme měly na benzince sraz s Jančou. Společně jsme jely směr Žamberk, kde jsme se rozloučily a vydaly jsme se směr domov. Já jsem jela do Rtyně v Podkrkonoší (cca 90 km) a holky čekala ještě pořádná řádka kilometrů domů. Staza jela do Příbrami a Janča až do Loun.

Já jsem s Ninjou natočila za ty tři dny v sedle slušných 620 km a upřímně, byla jsem unavená. V člověku se míchá radost, nadšení, ale i stres, aby to někde nepoložil a něco se nestalo, k tomu bylo ještě celkem vedro. Pak je to SS, na kterém člověk drží celou váhu na řidítkách a když má na zádech ještě batoh, je to doopravdy náročné. Ale jinak jsem si to parádně užila!

Všechny tři jsme dorazily v pořádku domů a výlet do Jeseníků jsme zhodnotily na jedničku s hvězdičkou! Byla to paráda a další ze splněných snů! Hned bych jela znova!

CB1000R (23) napsal 12.10.2021 v 16:04+1

Červenohorský sedlo je úžasný.
Vždy se tam rád vracím, jedna z nejhezčích silnic v ČR

adlus (20) napsal 15.09.2020 v 17:59+1

Maršal_Malinovskij (12) napsal 01.09.2020 v 16:03+1

Hezký fotky a sedlo je fakt pecka

joker.j (1) napsal 01.09.2020 v 14:06+1

To musela být pecka

SlimM (48) napsal 01.09.2020 v 12:45+1

Cestování s batohem na zádech asi pohodlné není. V tom máme my "prďolové" vyhodu: vždycky máme místo v brašnách
ČH sedlo je fakt super!

NiLu 01.09.2020 v 21:20

Je to tak, baťoh na SS prostě nepatří! Ty brašny jsou skvělá věc, máte to na pohodu.

Staza (18) napsal 30.08.2020 v 21:27+1

nadhera ta epic fotka jak sedis na Ninje, ty vis ktera , tu so nechej vyvolat a hned bych si udelala plakatek do garaze .. bylo to super , nako ec i to pocasicko klaplo , to modleni u kalicky zabralo

NiLu 30.08.2020 v 21:57

Bylo to skvělý!

S-fogy (8) napsal 30.08.2020 v 20:56+1

Sluší moc! Dávám 1- za ten bílý superb . Prohoď yi a bude to ono . Jen tak dál

NiLu 30.08.2020 v 21:03

Díky moc! To je to psaní v rychlosti, opraveno!

• Rozvody - Ninja

Tak konečně došlo na rozvody u Ninji. Odložila jsem je o dva roky a letos jsem si říkala, už dost řečí, Ninja si zaslouží pořádný hloubkový servis! ;-) No, bylo to každopádně už třeba, jeden ventil na tom byl už hodně

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.12.2023
    Uskutečněno: 14.12.2023
  • Automotodrom Brno - zbylé fotečky 2.část

Jelikož se mi nepodařilo do první části nahrát všechny fotky, ten zbytek přidávám takto samostatně. ;-) (y)

Typ: Reportáž
    Vloženo: 27.11.2022
    Uskutečněno: 15.08.2022
  • Automotodrom Brno - Splněný sen 1.část

Jak to vlastně všechno začalo... Nějakou dobu již tipuji na závody Moto GP na stránkách motorkari.cz a v životě by mě nenapadlo, že bych tuto soutěž mohla někdy vyhrát, ale zadařilo se a štěstí přálo. V listopadu roku