PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Patrick_
Vloženo 5.1.2020
Aktualizováno 22.8.2023
Zobrazeno 2 134x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Velký servis

Vloženo: 20.06.2020, Uskutečněno: 01.01.2020, Stav tachometru: 55750 km, Zhlédnuto: 40x


Pořádnej zimní servis, nutný a preventivní věci, spotřebák a provozní kapaliny. Hmmm je toho kotel čím začít...

Asi to nejdůležitější byli rozvody, hodně drahá sranda a spousta zabitýho času - 8 hrníčků a 7 podložek , rovnou vyměnit řetízky a samozřejmě i napínáky, snad bude na 30k+ klid... Když jsme u motoru, spojka - výměna ložiska koše a přítlačných pružin, jinak OK. Dále nové svíčky, předepsané NGK IMR9B-9H, vzduchovej filtr KN, profi čištění vstřikovačů (JET Servis Hradec - doporučuji), plus nový regulátor tlaku paliva.
Leju olej Motorex Formula 4T 10W40 a filtr KN204. Tak to jsme skončili u motoru...

Navazuje na to řetězovka DID 530VX (samo zlatá ), převod origo 16/43, tlumení rozety a komplet přeložiskování zadní osy. Když už se dělali ložiska vzadu, tak vpředu taky , i do krku a rovnou repas předních vidlí, se ty potvory potápěli až běda... Zadní tlumič, přepákování a uložení kyvky vypadá OK, šťourat se v tom budu možná další zimu, už tak jsem do toho zahučel víc než jsem chtěl... Brzdy - desky TRW Sinter Street, pístky očistit, těsnění zkontrolovat, vodící čepy máznout, kotouče vše OK...

Nakonec ostatní kapaliny - chladící Mannol ProCool žlutá, komplet výměna brzdovek a odvzdušnění (no ty p*čo CBS, to půjde do budoucna vyházet). Všechno završujou nový papuče Pirelli Angel GT II.

Už jen synchro válců a měření komprese - 160 155 165 170 Psi před a 170 170 175 180 Psi po servise, což je dle manuálu horní hranice. Nějaké vysvětlení? Mezi měřeními byl rozdíl asi 3 měsíců a 10°C. Tu horní hranici si vysvětluji nánosem karbonu a ten rozdíl jen ventilové vůle? Nějak moc mimo taky nebyli...

Tak to máme údržbu, teď taky nějakej tuning, že jo
Přepájel jsem LEDky v budíkách za bílý a dal čitelnější ciferník. Přidal USB zásuvku, voltmetr, nalepil obyč proužky na kola a zkrátil zadní podblatník, ta plácačka byla fakt hrozná, i když teď budu mít asi v dešti pruh na zádech
Žárovky do světlometu Osram Night Racer 110 ať to zapaluje patníky. Jo a vlastně jsem se zbavil nějakej emisních a hlukových udělátek, tedy vyhodil a zaslepil komplet PAIR ventil a zrušil ovladání klapky v airboxu a tu nechal na tvrdo otevřenou.

Takže hurá a už jen jezdit!

*TIP: Pro zablokování VTEC unašečů lze použit matici M3

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Raadio22 (0) napsal 19.04.2023 v 15:11

Můžu se zeptat podle čeho jsi dával nazpět ručičku otáčkoměru?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Stator pojebaný

    Blíží se zima, člověk jezdí víc na klid a víc si všímá okolí a tak... hej, proč nejdou budíky... a proč napětí v síti leze pod 11V a... chcíp : . Domů dojedu jen tak tak. To je krám, žere mi to 6/100 benálu a 5Ah k tomu

    Typ: Oprava
    Vloženo: 07.12.2021
    Uskutečněno: 19.11.2021
    Tachometr: 82000km
    Komentářů: 1x
  • Vyměna pružin a lehká údržba

    Odjezdil jsem na VFRku jednu sezónu a co nemůžu vystát je podvozek (a CBS ) - měkký, přetlumený, věčně na dorazu a to jsem hned po koupi měnil olej a snažil se to nějak nastavit a ke všemu jezdil sám... Pořídil jsem t

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 14.03.2021
    Uskutečněno: 27.02.2021
    Tachometr: 67750km
  • Nová guma, bouchlý ráfek

    Nová guma, dozadu, opět Pirelli Angel GT II, protože předek je ještě celkem ok. Stará GT II nájezd 12k na dráty, řekl bych příště tak 8-10k max, pak už se na tom stejně hůře jede a za mokra to začíná být riskantní :-C

    Typ: Údržba
    Vloženo: 14.03.2021
    Uskutečněno: 28.12.2020
    Tachometr: 67550km


TOPlist