Pořádnej zimní servis, nutný a preventivní věci, spotřebák a provozní kapaliny. Hmmm je toho kotel čím začít...
Asi to nejdůležitější byli rozvody, hodně drahá sranda a spousta zabitýho času - 8 hrníčků a 7 podložek , rovnou vyměnit řetízky a samozřejmě i napínáky, snad bude na 30k+ klid... Když jsme u motoru, spojka - výměna ložiska koše a přítlačných pružin, jinak OK. Dále nové svíčky, předepsané NGK IMR9B-9H, vzduchovej filtr KN, profi čištění vstřikovačů (JET Servis Hradec - doporučuji), plus nový regulátor tlaku paliva.
Leju olej Motorex Formula 4T 10W40 a filtr KN204. Tak to jsme skončili u motoru...
Navazuje na to řetězovka DID 530VX (samo zlatá ), převod origo 16/43, tlumení rozety a komplet přeložiskování zadní osy. Když už se dělali ložiska vzadu, tak vpředu taky , i do krku a rovnou repas předních vidlí, se ty potvory potápěli až běda... Zadní tlumič, přepákování a uložení kyvky vypadá OK, šťourat se v tom budu možná další zimu, už tak jsem do toho zahučel víc než jsem chtěl... Brzdy - desky TRW Sinter Street, pístky očistit, těsnění zkontrolovat, vodící čepy máznout, kotouče vše OK...
Nakonec ostatní kapaliny - chladící Mannol ProCool žlutá, komplet výměna brzdovek a odvzdušnění (no ty p*čo CBS, to půjde do budoucna vyházet). Všechno završujou nový papuče Pirelli Angel GT II.
Už jen synchro válců a měření komprese - 160 155 165 170 Psi před a 170 170 175 180 Psi po servise, což je dle manuálu horní hranice. Nějaké vysvětlení? Mezi měřeními byl rozdíl asi 3 měsíců a 10°C. Tu horní hranici si vysvětluji nánosem karbonu a ten rozdíl jen ventilové vůle? Nějak moc mimo taky nebyli...
Tak to máme údržbu, teď taky nějakej tuning, že jo
Přepájel jsem LEDky v budíkách za bílý a dal čitelnější ciferník. Přidal USB zásuvku, voltmetr, nalepil obyč proužky na kola a zkrátil zadní podblatník, ta plácačka byla fakt hrozná, i když teď budu mít asi v dešti pruh na zádech
Žárovky do světlometu Osram Night Racer 110 ať to zapaluje patníky. Jo a vlastně jsem se zbavil nějakej emisních a hlukových udělátek, tedy vyhodil a zaslepil komplet PAIR ventil a zrušil ovladání klapky v airboxu a tu nechal na tvrdo otevřenou.
Takže hurá a už jen jezdit!
*TIP: Pro zablokování VTEC unašečů lze použit matici M3
Vlastník | Patrick_ | |
---|---|---|
Vloženo | 5.1.2020 | |
Aktualizováno | 22.8.2023 | |
Zobrazeno | 2 134x |
Můžu se zeptat podle čeho jsi dával nazpět ručičku otáčkoměru?