PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 600 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pytrísek
Vloženo 11.4.2017
Aktualizováno 14.1.2020
Zobrazeno 1 473x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 15.04.2020, Uskutečněno: 15.04.2020, Stav tachometru: 58500 km, Zhlédnuto: 24x


Od začátku se plyn líně vracel, což znamenalo nepohodlné křečovité držení. Pomocí přípravku (svěráku) na mazání bowdenů (silikonovým olejem) jsem to trochu vylepšil, ale stále to nebylo ono. Až po výměně obou za nové originální bowdeny a výběru optimální cesty bowdenů (ta podle podle manuálu se ukázala jako zbytečně ohýbaná) a s vedením lanek pod válečkem před kolébkou je to zřejmě tak bestiálně funkční, jako to bylo v továrně. Konečně se plyn vrací tak, že přímo cvaká.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Horizontální hlava

    Možná i vlivem zmíněné kolize zazadu, kdy výfukový svod horizontální hlavy dostal nejspíš kopanec, došlo k uvolnění a netěsnosti mezi hlavou a válcem a úniku oleje v důsledku zničení o-kroužku a následně vypálení hlavy.

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 21.05.2024
    Uskutečněno: 21.05.2024
    Tachometr: 69077km
  • Originální páčky

    Málem bych zapomněl, že návrat k originálním dílům neustále pokračuje. Gumové ucpávky na kostře jsem do deníku nevkládal ani např. originál relé blikačů apod., ale s původními páčkami se pochlubím.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 10.02.2023
    Uskutečněno: 16.06.2022
    Tachometr: 65390km
    Komentářů: 1x
  • Výměna palivového filtru

    Těžko říct, jestli ten starý byl původní, ale mé zlé tušení se při jeho pitvě potvrdilo. Takhle to teď bude přehlednější. I palivový filtr má své intervaly výměny, mrkněte do svých manuálů.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 08.02.2023
    Uskutečněno: 16.06.2022
    Tachometr: 65390km


TOPlist