r..2018
Najeto celkových 30 590 km.
Po sezoně výměna brzdových destiček jak na přední brzdě tak i na zadní, což mě vcelku překvapilo nicméně bylo třeba špalky vyměnit. Díly byly vyměněné za nové originální díly včetně výměny oleje a filtru oleje. I vzduchový filtr. Ač si uvědomuji že sekundární řetěz již není v optimální kondici tak jsem jej doma vypral v petroleji a snad ještě jednu sezonu vydrží. Brzdové hadice OK. Motor po prohlídce v servise v naprosté pohodě. Zvuk čistý - jako nový.
r. 2019
Konečný stav tachometru 34380
Po ukončení sezony opět odevzdán motocykl do servisu. Nyní již bylo nezbytné vyměnit sekundární řetěz. Proč ? - i když v průběhu let používání motocyklu jsem se o řetěz staral příkladně, tak došlo k přidření několika článků, které se mi v průběhu posledních dvou sezon již velmi těžce dařilo rozhýbat. Poslední dvě - tři jízdy se řetěz začal více a více ozývat! Články zamrzly úplně. Bylo nezbytné řetěz vyměnit. A jelikož nemám rád polovičaté zásahy do motocyklu, tak jsem nechal vyměnit celou řetězovou sadu. Bylo mi řečeno servisním technikem že ozubená kola ještě nevykazují tak velké opotřebení, přesto jsme vyměnili ( primární ozubené kolo - výstup z převodovky tak i sekundární ozubené kolo - rozetu na zadním kole ). Motoricky GSX 650F stále vynikající. A nyní i nulový šramot od zadního kola. Což mě pochopitelně velmi potěšilo. S touto výměnou pochopitelně výměna motorového oleje a filtru oleje. Vše potvrzeno v servisní knížce.
Změnou zaměstnání mám na tento koníček stále měně času, což jen deklaruje stav najetých kilometrů.
Vlastník | Fantom40 | |
---|---|---|
Vloženo | 9.11.2011 | |
Aktualizováno | 21.9.2020 | |
Zobrazeno | 7 946x |