I po vyschnutí stroje vyhřívané gripy nenaskočily, měl jsem to rozebrané a některé konektory jsem vystříkal proti oxidaci. Takže volám SOS do Kosmonos panu Kvítkovi z Honda Denár. Domlouváme se na přívoz mašiny, a že se na to podívají, bohužel mě varuje, že to nebude hned a že to může i něco stát.
V neděli 1.9. nakládám VFR do dodávky a v pondělí 2.9. kolem půl druhé předávám motorku. Ještě jednou popisuji, co jsem s motorkou dělal a co udělaly gripy. Zkoušíme funkci ….. no a oni najednou jdou. Tak jsme se domluvili, když už tam motorka je, na výměnu olejů a olejového filtru.
V půlce týdne pan Kvítek volá, že zadní brzdové desky tak na 10 % a předek také už nic moc. Věděl jsem o tom, tak jsme se domluvili na výměně těch zadních, přední nechám asi na začátek roku. V pátek si jedu pro motorku, vše provedeno, ještě mi pan Kvítek sděluje, že mechanik znovu prostříkal zoxidovaný konektor u řídícího relé vyhřívání gripů, že se to občas stává. Jinak jsem dostal nabídku na práci, jestli jim prý nechci připravovat motorky, že ta moje VFR je lepší jak nová. Provedené práce:
• Kontrola funkce a vyčistění konektorů vyhřívaných gripů
• Výměna motorového oleje
• Výměna olejového filtru
• Výměna oleje hypoidního převodu zadního kola
• Výměna zadního brzdového obložení
• Kontrola předního brzdového obložení
No a záznam do servisní knihy.
Vlastník | DejvGSR | |
---|---|---|
Vloženo | 14.10.2017 | |
Aktualizováno | 13.8.2020 | |
Zobrazeno | 10 271x |