Předchozí T30 EVO neměla najeto ani tisícovku a už jsem chytnul hřebík, jak na potvoru zrovna do nejtenčího místa do drážky vzorku. Knot tam vydržel 5000km, ale jak se guma trochu ojela, tak se knot vycukal ven a kolo začalo ucházet víc, než bylo zdrávo. Takže T31 půjde na lepení a pak do rezervy.
BT016 PRO se dá pořídit za dvě tisícovky i s dopravou. Že to není letošní DOT ani tak moc nevadí, mám z ní dobrý pocit, jak jde teď blade tak nějak líp do zatáček. Za mně
Vývažek 20g naproti ventilku.
edit po dalších 6000km - takhle vypadá ojetá guma, když se fikne flexou. Naměřené tloušťky platí pro BT016, stála 1883 Kč bez dopravy.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Žluťoučký olejíček od šestinohého černého pejsánka, co má tlamičku plnou červených plamenů! Street and touring, no nekupte to, když čtyřlitovka byla za 440 Kč.
Po loňských a letošních úctyhodných 1700 km došlo na výměnu
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 12.05.2024 |
Uskutečněno:
| 12.05.2024 |
Tachometr:
| 76000km |
-
Za ty prachy a co já jezdím, jsem se pořídil 5,8 mm vzorku ze Slovinska. Stály 2246 Kč i s poštou.
Předchozí zadní Bridgestone T30 DOT 2018 vydržely 7500 km, kvůli defektu jsem je nazouval dvakrát. Jak se sjely na značk
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 03.09.2023 |
Uskutečněno:
| 03.09.2023 |
Tachometr:
| 75350km |
-
Po 1800 km a jednom a půl roce jsem podle nejlepšího vědomí a svědomí vyměnil olej a olejový filtr. Protože Mannol 10W-40 byl za neodolatelné prachy (čtyřlitrová plechovka utrpěla nevratnou deformaci při přepravě), tak š
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 22.04.2023 |
Uskutečněno:
| 22.04.2023 |
Tachometr:
| 74300km |