Protože se chystám do rumunska a spodem zpět a netuším,co mě tam čeká,tak jsem prodloužil a zesílil kryt pod motorem.Sice nechystám nějaký zuřivý off, do terénu jezdím jen občas a stejně jsem dekl už bral 2x kladivem a navracel mu původní tvar.
A navíc je na ráně šroub na olej a nechráněný kus olejové vany.Takže prodloužení až po stojan+plát dalšího plechu.A neplánovaně kryje i čidlo stojánku.
Jestli seženu někoho v okolí kdo sváří hliník,tak to příjde ještě povařit.
Náklady minimální-AL plech z kovošrotu-(cca 0,5 m2 za 160,- a zbylo) a pár nýtů.
Je to v prd..y.Zima v půlce a už všechno hotový
Vlastník | mirapulec | |
---|---|---|
Vloženo | 11.9.2015 | |
Aktualizováno | 18.11.2018 | |
Zobrazeno | 3 083x |
Asi nejlepší a nejužitečnější vylepšení,co jsem dělal.Po Rumunsku opět oprava kladivem ale nic hrozného,díky dvojitému plechu.A byly parádní vrypy po celé délce Tato úprava se vyplatila.Ale nemám žádné úpravy na podvozku (zvýšení,tužší péra atd)
Perfektní prace