Protože Kyklop byl záměrně zakoupen za dvěma cíli, prioritně ale na gymkhanu, po absolvování STK začaly nutný úpravy, kontroly a opravy:
1) kontrola a repase brzd včetně radiální pumpy dopředu (nový desky, těsnění a prachovky pístků, přeměření a srovnání kotoučů, pancéřový hadice atp.)
2) změna převodovýho poměru z 16/44 na 15(či 16)/55 zubů a instalace shark fin
3) repase předních tlumičů (pryže, futra, olej, štelováky), centrál zatim vypadá v pořádku
4) nové horní brýle Spiegler a standarní kónická řídítka, jiná plynová lanka, posilovač spojky
5) stunt padáky a velký padáky do os kol
6) úplně jinej výfuk (mam teď pro CBR 3 výfuky), musel jsem vyrobit koleno, výchozíí výfuk zkrátit, převatovat a udělat dB killer, KN luftfiltr
7) pár drobností v elektrice - zásuvka kvůli interkomu, manuální i aut. spínání ventilátoru chladiče, jiný bliknry a el. přerušovač, ještě bude magnetickej killswitch
8) ložiska kol
9) pár dalších nutných blbostí jsem možná nevypsal
Vlastník | Piwell | |
---|---|---|
Vloženo | 22.11.2017 | |
Aktualizováno | 20.10.2018 | |
Zobrazeno | 1 587x |