PROFIL MOTORKY

Honda CBR 954RR Fireblade (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Skrunch
Vloženo 27.3.2016
Aktualizováno 12.10.2017
Zobrazeno 1 049x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 08.02.2018, Uskutečněno: 03.02.2018, Stav tachometru: 43500 km, Zhlédnuto: 50x


Vyměnil jsem přední kotouče. Důvod byl ten, že kopaly do páčky a při brždění je nepříjemné houpání/kopání do předních vidlic. Jsou zvlněné. Je možnost je nechat srovnat, ale srovnání lze provést pouze do limitu kotouče. Něco to však taky stojí, proto jsem sehnal náhradu a jsem zvědavý, co vydrží a jak se bude chovat.

Demontáž a montáž snad ani není potřeba komentovat. Je to totiž velmi jednoduché . Ale přesto stručně popíši, co se musí rozmontovat a následně složit:
- prvním krokem je samozřejmě na zvedáku zvednout přední kolo, bez toho to opravdu nejde
- povolím a vymontuji přední brzdové třmeny (M12)
- povolím zajišťovací šrouby (M12) na konci vidlic, které drží osu předního kola. Nejprve začnu na pravé straně, abych si povolil matici osy (M22) a ta se mi při tom neprotáčela. Pak uvolním i levé zajišťovací šrouby.
- vytáhnu osu předního kola a kolo je tak venku
- kolo jsem položil na starší přední pneumatiku, abych tak nepoškodil de/montované brzdové kotouče. Uvolním šest imbusových šroubů (M6), které drží přední kotouč

Toť vše a postup montáže je prakticky opačný postup . Na imbusové šrouby jsem nedával "barvu". Prostě a jednoduše ji nepoužívám .
Přední kotouče mívají směr pohybu. Takže pokud jsou jejich chladící výřezy situovány do směru, je nutno se podívat, který kotouč má šipku směru. Minimálně jeden ji má (většinou pravý). Já jsem použil kotouče, které mají výřezy symetrické. Takže v mém případě je jedno, který kam dám. Ale i přesto si je poznačím, třeba i z důvodu přezouvání přední pneumatiky se to hodí

Přední desky používám NISSIN. Po zkušenostech se mi tato značka osvědčila. Brembo mi nefungovalo tak přesvědčivě a desky Braking už taky nejsou co bývaly.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PYTEL1 (1) napsal 09.02.2018 v 12:05+1

55Dan (0) napsal 09.02.2018 v 09:32+1


Po první sezóně.Žádný problém.

Skrunch (1453) napsal 08.02.2018 v 20:55

Z Alliexpresu nebo podobnéch e-shopů určtě ne kemo

Toman87 (0) napsal 08.02.2018 v 17:08

Kotouče vypadají dobře, jen bych se docela bál.. jsou to určitě z Alliexpresu za 170dolarů. co? Tak snad budou ok


Nejnovější záznamy v deníku
  • Spojka

    I tento úkon se na Hondě dobře dělá. Před výměnou nových lamel je dobré tyto nechat v olejové lázni všechny zcela ponořené. To aby dobře "nasákly". Spojka je už z technického názvu mokrá , takže klidně i 24hodin. Opětovn

    Typ: Údržba
    Vloženo: 03.02.2024
    Uskutečněno: 25.11.2023
    Tachometr: 98448km
  • Stator+regl

    Nucená výměna statoru alternátoru+regulátor+nová baterie: Jelikož mi pomalu umíralo dobíjení vlivem spálených cívek na statoru, mělo to za následek nutnou výměnu. Stalo se tak na delší cestě. Musel jsem prakticky dosk

    Typ: Oprava
    Vloženo: 29.01.2019
    Uskutečněno: 22.09.2018
    Tachometr: 51000km
  • Přední vidlice - olej, gufera, futra

    Po odjetí první sezony, jsem se rozhodl postupně odstraňovat chyby ojetého stroje. Na řadu přišla menší údržba předních vidlic (výměna oleje, gufera, prachovek). Je to jednoduchá demontáž i montáž: - povolení horní ma

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.01.2017
    Uskutečněno: 14.01.2017
    Tachometr: 38000km
    Komentářů: 1x


TOPlist