Moje druhé VFR a opět nefunkční termostat. Chladiče se hřály hned od startu a i růst teploty nebyl nejrychlejší. Diagnoza jasná - termostat. Ten byl trvale otevřen. Takže objednat nový v LIDLu včetně okroužku a začít kuchat. Není na nejdostupnějším místě. Musí dolů komplet airbox a klapky. Ty klapky stačí vyklonit, když to nechcete odpojovat od bowdenů. Ale místa tam pak moc není. Pak sundat všechny hadice z domečku termostatu a šup je venku.
Pak nová chladičovka Motul Motocool Expert. Jo a nevím, co se dřív dělo s chladičovkou, ale byla uspaná hadice mezi expanzkou a pravým chladičem pro přepouštění/kompenzaci objemu chladiva.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
DID X kroužek klasika (nezlatý). V rámci výměny proběhlo čištění okolí.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 19.01.2019 |
Uskutečněno:
| 19.01.2019 |
Tachometr:
| 47489km |
-
Sundat kolo, vypíchnout gufera, vytlouct starý ložika. Namlátit nová, konkrétně se jedná o SKF 6204-2RS (made in Bulgaria :-)). A jelikož se mi nepodařilo najít gufero o vnějším průměru 47,2, protože neumím hledat :-), t
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 18.01.2019 |
Uskutečněno:
| 18.01.2019 |
Tachometr:
| 47489km |
-
Už mě moc nebavilo, jak se řidítka "aretovala" v přímém směru. Tak jsem se rozhodl s tím něco udělat. A místo původních původních kuličkových rovnou kuželíky. Po vyndání starých ložisek bylo jasně viditelné opotřebení. V
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 06.01.2019 |
Uskutečněno:
| 06.01.2019 |
Tachometr:
| 47489km |