PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CB600
Vloženo 28.1.2018
Aktualizováno 16.3.2018
Zobrazeno 830x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 03.02.2018, Uskutečněno: 03.02.2018, Stav tachometru: 43684 km, Zhlédnuto: 4x


Rozhodl jsem se tam dát nového oleje trochu víc. Origo je hladina 130 mm pod hranou. Dal jsem 115 mm, tak uvidíme jestli to bude víc tlumit . Olej Motul 10W. Délka pružina 380 mm, takže ještě v poho. Ještě jsem podmáznul prachovku silikonovou vazelínou, ale asi to nebude mít na nic vliv .

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CB600 (23) napsal 03.02.2018 v 19:10

Jestli ti kapal olej z jedné vidle, tak bych to spíš viděl, že si špatně dotáhl ten spodní šroub, nebo špatně těsnila podložka. Olej sám o sobě těžko ovlivní těsnost vidle. Navíc já ty spodní šrouby ani nepovoloval. A po 500 km si myslím, že je normální, že už olej začne chytat špínu. Jsou místa, kam se nedá dostat při běžné demontáži, např vnitřek kartridží. Takže já bych ten Motul tak rychle nezatracoval

batmo (0) napsal 03.02.2018 v 19:02

vubec ti nedoporucuju tlumicovy olej od motulu po 500 stech km jsem musel rozdelat jednu vili pac me kapal olej pres spodni sroub a jak ten olej byl uz tmvavej jsem nechapal ,proste uz nebyl zlutej ale uz nasedlej a to jsem mel trubky uplne rozdelane a ciste takze nevim co to je za shit


Nejnovější záznamy v deníku
  • Řetězovka

    DID X kroužek klasika (nezlatý). V rámci výměny proběhlo čištění okolí.

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 19.01.2019
    Uskutečněno: 19.01.2019
    Tachometr: 47489km
  • Ložiska předního kola

    Sundat kolo, vypíchnout gufera, vytlouct starý ložika. Namlátit nová, konkrétně se jedná o SKF 6204-2RS (made in Bulgaria :-)). A jelikož se mi nepodařilo najít gufero o vnějším průměru 47,2, protože neumím hledat :-), t

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 18.01.2019
    Uskutečněno: 18.01.2019
    Tachometr: 47489km
  • Ložisko krku řízení

    Už mě moc nebavilo, jak se řidítka "aretovala" v přímém směru. Tak jsem se rozhodl s tím něco udělat. A místo původních původních kuličkových rovnou kuželíky. Po vyndání starých ložisek bylo jasně viditelné opotřebení. V

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.01.2019
    Uskutečněno: 06.01.2019
    Tachometr: 47489km


TOPlist