Rozhodl jsem se tam dát nového oleje trochu víc. Origo je hladina 130 mm pod hranou. Dal jsem 115 mm, tak uvidíme jestli to bude víc tlumit . Olej Motul 10W. Délka pružina 380 mm, takže ještě v poho. Ještě jsem podmáznul prachovku silikonovou vazelínou, ale asi to nebude mít na nic vliv .
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
DID X kroužek klasika (nezlatý). V rámci výměny proběhlo čištění okolí.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 19.01.2019 |
Uskutečněno:
| 19.01.2019 |
Tachometr:
| 47489km |
-
Sundat kolo, vypíchnout gufera, vytlouct starý ložika. Namlátit nová, konkrétně se jedná o SKF 6204-2RS (made in Bulgaria :-)). A jelikož se mi nepodařilo najít gufero o vnějším průměru 47,2, protože neumím hledat :-), t
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 18.01.2019 |
Uskutečněno:
| 18.01.2019 |
Tachometr:
| 47489km |
-
Už mě moc nebavilo, jak se řidítka "aretovala" v přímém směru. Tak jsem se rozhodl s tím něco udělat. A místo původních původních kuličkových rovnou kuželíky. Po vyndání starých ložisek bylo jasně viditelné opotřebení. V
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 06.01.2019 |
Uskutečněno:
| 06.01.2019 |
Tachometr:
| 47489km |
Jestli ti kapal olej z jedné vidle, tak bych to spíš viděl, že si špatně dotáhl ten spodní šroub, nebo špatně těsnila podložka. Olej sám o sobě těžko ovlivní těsnost vidle. Navíc já ty spodní šrouby ani nepovoloval. A po 500 km si myslím, že je normální, že už olej začne chytat špínu. Jsou místa, kam se nedá dostat při běžné demontáži, např vnitřek kartridží. Takže já bych ten Motul tak rychle nezatracoval
vubec ti nedoporucuju tlumicovy olej od motulu po 500 stech km jsem musel rozdelat jednu vili pac me kapal olej pres spodni sroub a jak ten olej byl uz tmvavej jsem nechapal ,proste uz nebyl zlutej ale uz nasedlej a to jsem mel trubky uplne rozdelane a ciste takze nevim co to je za shit