PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dadanek1999
Vloženo 14.12.2016
Aktualizováno 1.12.2020
Zobrazeno 8 871x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Vytažení indukček, svaření kapot a představa dokončení

Vloženo: 28.03.2017, Uskutečněno: 28.03.2017, Stav tachometru: 38621 km, Zhlédnuto: 14x


Hojahoj Dneska je to opět kratší zápis, v podstatě jen drobnost. Nebylo moc času, ale vytáhl jsem indukční cívky, abych mohl očistit kontakty a zahodit staré kabely a fajfky. Fajfky už nové mám, ještě čekám na kabel na výměnu. Vytažení byl docela porod, hlavně ta levá, ale povedlo se
Jinak jsem svařoval kapotu, měla ulomený rožek. Dělal jsem to páječkou. Slyšel jsem hodně kritiky že se plast páječkou přepálí. Já použil páječku s regulovatelnou teplotou, našel jsem si teplotu, kdy se začíná plast tavit a s tou jsem pracoval. A ve výsledku je plast pevný a má původní pružnost. Ale to trošku předbíhám. Nejprve jsem to podvařil zespodu a zboku, a pak úplně lehunce zepředu - to ale nestačilo, svár zepředu praskal. Bylo tedy potřeba zatlačit slzu a zajet s pájedlem i ze strany laku trochu hlouběji do plastu. Z blízka to úplně estetické není, ale z dálky je to sotva poznat, kor až okolí sváru pořádně rozleštím. Navíc do budoucna zvažuju lakování (popř. výměnu kapot a jejich lak), takže se s tím asi nemusím moc trápit. Lepší, když to tam drží, než aby to bylo estetické a pak to někde upadlo

Jasně, určitě jsou profíci, co by svaření plastů zajistili mnohem líp. Jenže, stálo by to zas kopu peněz, času, shánění a když stejně zvažuji časem výměnu kapot (ty moje jsou celkově v mizerném stavu, úchyty a tak) a lak - má to cenu? Nemyslím si. Takže to drží, vypadá to v pohodě a koneckonců, vždycky se můžu vymluvit slovy "však je to enduro"

Jinak mám už nějakou představu o dokončení. V pátek bych měl mít doma hlavu a válce z motorárny, takže jestli budu mít čas, pustím se v sobotu odpoledne do práce a chtěl bych ještě do večera dostat motor do rámu. No, a pak už by začalo skládání a všelijaké drobnosti. Zbývá dát nové těsnění plovákovky do karbeců, narazit nový silentblok nádrže, dát nové kabely a fajfky a věci související se skládáním - olej, chladící kapalina. Po namontování nádrže, karbů a vzduchového filtru asi přijde chvíle na první start, je třeba provést synchronizaci karburátorů. A následně už jen sedlo, kapoty, seřízení světla a... to už by snad mohlo být vše Myslím, že koncem příštího týdne, max. přespříštího by mašina mohla být provozuschopná. Ještě si počkám do začátku května na osmnáctiny a pak šup, uzavřít ručení, dovozovou STK, přihlásit, udělat rozšíření na A2...

Ještě mě pak budou čekat nějaké investice typu padáky, nebo nová zadní guma (spíš pro sychr, vzorek má OK, ale je 11 let stará), ale to už počká a udělám to až bude prodaný Simson...

Nakonec jsem se trochu rozepsal s tím, jak by to všechno mělo být, ale co už. Teď už jen doufat, že to všechno v pohodě vyjde a těšit se na záběh motoru...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dadanek1999 (1) napsal 03.04.2017 v 22:42

Děkuji moc Zatím postup stojí, válce a hlava se zdržely v motorárně, takže jsem od té doby jen přeměřil indukčky a dal nové kabely + fajfky, ale pomalu už se to blíží, tak jsem hrozně zvědavej, jak to nakonec dopadne

soccer (484) napsal 03.04.2017 v 09:25

Dost dobrá práce kámo, na celé motorce seš fakt borec, že jsi to celé sfouknul tak poctivě

Teď když ti KLEčko náhodou zazlobí, víš kam sáhnout a to i kdekoli na silnici, a to je to pravý motorkaření


Nejnovější záznamy v deníku
  • Schránka na nářadí a držáky kanystrů

    Made by táta :-) Oboje z hliníkových jeklů. Kanystry jsou na vodu - jedem na dovolenou dva, takže na vaření a pití docela spotřebujem. A nechtěl jsem vozit petky v kufru kvuli hmotnosti, takhle jsem dostal nějakou váhu

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 08.07.2020
    Uskutečněno: 08.07.2020
    Tachometr: 51700km
    Komentářů: 2x
  • Výroba rozšíření stojánku

    Hliníková destička 60x80x5 cca 22 Kč, čtyři šrouby, pár podložek, matky a silnější pružina ze strojních součástek za cca 55 Kč. Jo a jedna součástka z merkuru = bez nákladů. Zároveň proběhlo dotažní rozjetého “U” na stoj

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.07.2020
    Uskutečněno: 05.07.2020
    Tachometr: 51644km
    Komentářů: 1x
  • Zimní údržba

    Příprava na letní trip, tedy úpravy a nějaký základní servis. Nový olejový filtr a olej (přešel jsem na 10W50 Repsol, výrazně ztišil zvuky z převodovky), proplach chlazení čističem a nová náplň, seřízení ventilů a seříze

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.03.2020
    Uskutečněno: 19.03.2020
    Tachometr: 51000km
    Komentářů: 5x


TOPlist