Jak už jsem avizoval v textu u motorky, došlo na úpravu funkce ABS . Odinstaloval jsem původní hadice zadní brzdy, v PPtuning koupil z výprodejových kusů za 382,- Kč novou odpovídající délky a natáhl ji od pumpy přímo ke třmenu. ABS jsem tím pádem na zadku úplně vyřadil a pracuje teď jako na nových KTM v režimu offroad - na předku zasahuje, zadek nechává krásně klouzat. Vyzkoušeno, funguje to jak má. Změna byla udělána hlavně z toho důvodu, abych nemusel před každým vjetím mimo silnici zastavit a deaktivovat ABS. Občas na tu deaktivaci člověk zapomene, někdy ani není čas, když se jede ve skupině.
Další "úpravou" je přemístění bočního stojánku na "plech by Cibus", to zase předchází poškození bloku motoru v offu. Boční stojánek je totiž uchycen přímo do bloku, stačí nešikovně trefit kámen a stojánek se z bloku vylomí. Z pravidla to pak je na výměnu motoru. Teď je uchycen na přídavném 6mm profilu, který se po zásahu šutrem maximálně ohne.
Vlastník | Sete | |
---|---|---|
Vloženo | 9.1.2017 | |
Aktualizováno | 30.8.2018 | |
Zobrazeno | 8 219x |