Nejdřív to bylo trošku trápení ale vzápětí to byla hračka a ze spodní části vytekla pěkná sračka
Musel jsem chromované roury i obaly benzínem vypláchnout a vypucovat hadrem, tlakovým vzduchem všechny součásti vyfoukat, dovnitř trubek jsem nacpal utěrku a tlakovým vzduchem ji prohnal tam a zpátky a to už je konec pohádky.
Teď se trápím s brusko/frézou proxon, abych se konečně zbavil zalomených šroubů pro blatník. Protože v nich zůstaly ulomený i vytahováky závitů.
Takže mám o zábavu postaráno.
P.S.:na obrázcích je nejdřív montážní sada pro povolení spodního imbusu Tady na fóru mi kluci výborně poradili→nemít rázový utahovák a zlomenou násadu od rýče , zařízlou a obroušenou do špice , kurtu, tak bych byl v háji. Ty vidlice se vyplatí rozebrat, protože dole je usazenej neskutečnej sajrajt !
Na posledních foto je vidět, co dělá motorkář když sněží a mrzne
Vlastník | elvis78 | |
---|---|---|
Vloženo | 21.10.2014 | |
Aktualizováno | 25.4.2023 | |
Zobrazeno | 8 697x |
Okečko.
A myslím, že vidlice nikdo nedělal.Je na nich i původní lak a otištěná čísla. Všechny dosedací plochy na šrouby a brzdiče jsou netknutý. Showa nebo co je to za výrobek.
A s bruskou jsem moc neuspěl, skoro mám díru skrz ale ještě něco chybí odvrtat ale nástroje už jsou tupý.
.A zjistil jsem, že jsem si koupil sadu vrtáků sice hezkou, ale ne do železa ale do barevných kovů.
Jse to ale amatér
super
Super,tak se nakonec zadařilo .Teď budeš mít klid a víš,že máš tlumiče OK