PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000F Firestorm (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PC_man
Vloženo 15.9.2015
Aktualizováno 15.9.2015
Zobrazeno 695x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 24.07.2016, Uskutečněno: 24.07.2016, Stav tachometru: 59800 km, Zhlédnuto: 33x


V polovině sezóny došlo na interval výměny oleje a na výměnu pneumalik..
Během 6000km bohužel moto sežrala asi litr a půl oleje. Vzhledem k tomu, že VTR není vyhlášená olejnička, připadá mi to celkem dost. Na doporučení jsem změnil viskozitu oleje z 10w-40 na 15w-50. Značku jsem nechal stále stejnou, čili Motul 5100. Uvidíme, zda se něco změní.
Galusky, na kterých byla moto obuta není třeba komentovat. Značně zestárlé, co kolo, jiná značka a druh pneu. Na předku cestovní Dunlop, na zadku sport Continental. S motorkou jsem se zatím seznamoval, tudíž mne pneu moc nelimitovali. Nyní už vím, že jsem měl přezout hned po přivezení VTRka domů. Co jsem si říkal, že mě limituje strach, tak byly z 80% pneumatiky. Nyní obuto na nové sadě Dunlop RoadSmart 2 a bez problémů lze položit až na stupačky téměř kdekoliv. Takže poučení?? Na gumách nikdy nešetřit!!!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Seřízení ventilových vůlí, výměna šponováků rozvodů

    Tak nastala první zimní údržba.. :-) šponováky koupeny nové přímo z Hondy a šlo se rozebírat. Díky lehkému klepání při zahřátém motoru bylo rozhodnuto, že současně budou seřízeny i ventilové vůle. Musím uznat, že přístup

    Typ: Údržba
    Vloženo: 03.01.2016
    Uskutečněno: 30.12.2015
    Tachometr: 54000km


TOPlist