PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 GS (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Clostridia
Vloženo 20.10.2014
Aktualizováno 8.3.2022
Zobrazeno 5 155x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 27.04.2016, Uskutečněno: 27.04.2016, Stav tachometru: 116000 km, Zhlédnuto: 10x


Po dojetí Mitasek (E10 vpředu, E09 vzadu) se vracím zpět na jeté Metzeler Tourance. Nájezd cca 9000km a hlavní důvod výměny byla především oskákaná a obržděná přední(viz foto).
Přežily Albánii a zbytek přetrpěly české silnice III. tříd a občas polňačku.

Verdikt: drží dobře, jen z počátku je to jízda jako na dece. Na silnici je spousta lepších gum, ale jako kompromis pro silnici a terén dobrá volba. I přes vzorek, který má k silničnímu daleko asi jako vláda ČR k osvícené, moto drží překvapivě dobře v zatáčkách a není problém jít až na kraje.
Pneu jeté bez sebemenších problémů, bez vytržených kostek.

Koupím znovu? Určitě. Až zase budou třeba.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
-Jandys- (16) napsal 11.05.2016 v 11:04

Tak to jasně,hodně záleží na motorce a její váze,nebo zatížení předního kola Na bigu to u mě vydrží taky sezonu nebo cca jednu a půl,dle stylu jízdy Zadek ale smetu rychleji Ikdyž ne vždy lítám mimo cestu,tak se do hladkých pneu moc nechce,ono k enduru jdou líp ty zubaté a jde si na ně zvyknout,takže časem na to ani už nemyslím,jen za deště je třeba více přemýšlet jak jet a jak moc klopit.

Clostridia (13) napsal 01.05.2016 v 19:36

Jandys> ta desítka v předu vážně není ideální. Rozhodně ne na tak těžkou motorku. Kluci, se kterýma jsem byla v Albánii měli také TKC80, ale o životnosti při větší porci asfaltových kilometrů nemám velké mínění.

-Jandys- (16) napsal 29.04.2016 v 14:19

Jezdím celoročně a to předek TKC80 a zadek Mitas E-09 dobrý kompromis a i výdrž,pokud to na cestě nedržíš furt 130Km/h ale E-10 na předku u mě vydržela sotva sezonu a vypadala skoro stejně

fanty (18) napsal 28.04.2016 v 06:02

No vidis a pak ze nikam nejezdis. Albanie to ja jsem oproti tobe uplna srábotka


Nejnovější záznamy v deníku
  • Spojková páka

    Tak i na mě došlo... ale po těch kilometrech... A namontování nové páky? "... ani očko NENASADÍŠ, protože to je u železa, dop*če...". Klobouk dolů všem, co to zvládli s namontovanou kyvkou. Mě to zkrátka nešlo. Asi js

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 15.05.2020
    Tachometr: 167800km
  • Palivový filtr aj.

    Výměna palivového filtru. Pro zajímavost dávám fotky jak filtr vypadá zhruba po 70tis. km (Ano, zase jsem přetáhla. Komu se to chce měnit, když je to uvnitř...). Kovové piliny jsou zbytek po otevření. TIP: lepší pilka na

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 27.03.2020
    Tachometr: 168200km
  • Uhořelý ventil > GO hlav

    Krásný konec dovolené na Balkáně v podobě ztráty komprese a doslovné dopajdání se domů s jedním válcem. A pachatel? Uletěl komínem! Pachatel byl zřejmý už po cestě: ztráta tlaku na pravém válci. Před demontáží změřeno

    Typ: Oprava
    Vloženo: 26.01.2020
    Uskutečněno: 02.10.2019
    Tachometr: 167300km
    Komentářů: 6x


TOPlist