Po dojetí Mitasek (E10 vpředu, E09 vzadu) se vracím zpět na jeté Metzeler Tourance. Nájezd cca 9000km a hlavní důvod výměny byla především oskákaná a obržděná přední(viz foto).
Přežily Albánii a zbytek přetrpěly české silnice III. tříd a občas polňačku.
Verdikt: drží dobře, jen z počátku je to jízda jako na dece. Na silnici je spousta lepších gum, ale jako kompromis pro silnici a terén dobrá volba. I přes vzorek, který má k silničnímu daleko asi jako vláda ČR k osvícené, moto drží překvapivě dobře v zatáčkách a není problém jít až na kraje.
Pneu jeté bez sebemenších problémů, bez vytržených kostek.
Koupím znovu? Určitě. Až zase budou třeba.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak i na mě došlo... ale po těch kilometrech...
A namontování nové páky? "... ani očko NENASADÍŠ, protože to je u železa, dop*če...". Klobouk dolů všem, co to zvládli s namontovanou kyvkou. Mě to zkrátka nešlo. Asi js
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 15.05.2020 |
Uskutečněno:
| 15.05.2020 |
Tachometr:
| 167800km |
-
Výměna palivového filtru. Pro zajímavost dávám fotky jak filtr vypadá zhruba po 70tis. km (Ano, zase jsem přetáhla. Komu se to chce měnit, když je to uvnitř...). Kovové piliny jsou zbytek po otevření. TIP: lepší pilka na
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 15.05.2020 |
Uskutečněno:
| 27.03.2020 |
Tachometr:
| 168200km |
-
Krásný konec dovolené na Balkáně v podobě ztráty komprese a doslovné dopajdání se domů s jedním válcem. A pachatel? Uletěl komínem!
Pachatel byl zřejmý už po cestě: ztráta tlaku na pravém válci. Před demontáží změřeno
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 26.01.2020 |
Uskutečněno:
| 02.10.2019 |
Tachometr:
| 167300km |
Komentářů:
| 6x |
Tak to jasně,hodně záleží na motorce a její váze,nebo zatížení předního kola Na bigu to u mě vydrží taky sezonu nebo cca jednu a půl,dle stylu jízdy Zadek ale smetu rychleji Ikdyž ne vždy lítám mimo cestu,tak se do hladkých pneu moc nechce,ono k enduru jdou líp ty zubaté a jde si na ně zvyknout,takže časem na to ani už nemyslím,jen za deště je třeba více přemýšlet jak jet a jak moc klopit.
Jandys> ta desítka v předu vážně není ideální. Rozhodně ne na tak těžkou motorku. Kluci, se kterýma jsem byla v Albánii měli také TKC80, ale o životnosti při větší porci asfaltových kilometrů nemám velké mínění.
Jezdím celoročně a to předek TKC80 a zadek Mitas E-09 dobrý kompromis a i výdrž,pokud to na cestě nedržíš furt 130Km/h ale E-10 na předku u mě vydržela sotva sezonu a vypadala skoro stejně
No vidis a pak ze nikam nejezdis. Albanie to ja jsem oproti tobe uplna srábotka