Honda CB 600F Hornet (2000)

Vlastník kratasroman
Vloženo 9.9.2013
Aktualizováno 4.10.2014

Vloženo: 04.08.2014, Uskutečněno: 04.08.2014, Stav tachometru: 51100 km, Zhlédnuto: 6x

S drahou polovičkou jsme se vydali do campu Bítov u vranovské přehrady. Tam i zpět to bylo cca 250 km, cesta od Brna je v pohodě

V campu jsme platili za moto, stan a 2 osoby cca 280/den. Byli jsme tam od soboty do pondělí - 2 noci.
V campu je spousta hospod, obchody, trafiky, dá se půjčit grill, koupit uhlí i maso, půjčit televize, je tam koupák... všechno na co si vzpomenete... Jinak se dá jít na pěkné procházky, buď na zříceninu, nebo hrad, či na krásnou vyhlídku... Moc pěkné místo a doporučuji
Sprchy za 20Kč, Jinak snídaně, obědy, večeře, všechno v pohodě a všeho je tam dost... S sebou toho není moc potřeba.

Nevýhody campu - na recepci sedí jen jedná pipina, která se sice bude usmívat, ale bude pomalá v většinu dne je tam fronta na hodinu. Druhý den jiná pipka, stejná situace.
Přehrada v místě campu totálně zelená, ráj sinic. Takže lepší bazén za 70Kč, ty sinice fakt nedoporučuji, smrdí to jak týden nemytá ženská

Jinak pěkný camp, pěkný zážítek. Ideál pro partu, hodit grill, flákotu masa a pivko...

kratasroman (1) napsal 05.08.2014 v 03:20

Přijel jsem k bráně, před kasou stálo pár lidí, říkal jsem si. že to bude rychlé, poslal jsem baťůžek stát frontu. To už jsem se v tom vedru koupal ve vlastním potu a těšil jsem se na vodu!
Po hodině jsme se dozvěděli, že frontu čekáme zbytečně, že si prvně musíme najít místo a poté znovu stát hodinu frontu a zaplatit... Proč sedí za kasou jen jedna ženská? Nešlo by to trochu efektivněji?

Druhý den jsem chtěl prodloužit pobyt a od rána jsem průběžně sledoval frontu a nebyla chvíle, kdy by se to lepšilo a večer jsem musel frontu stejně vystát...

Fakt mě to namíchlo, jinak nemám co vytknout, camp je super :) Ještě teda v obchodě nestíhali chladit láhváče

karlos-transalp (4) napsal 04.08.2014 v 16:54

Koukam jakej jsi slušnej synek.Byli jsme tam s klukama z klubu a vše bylo v pohodě! Lepší také fajné piči,než jeden vymrdanec kaj si Ty!

• Výměna spojky + nové páčky

Stará spojka vypověděla službu, tak šla na řadu nová... cena 5000; kupoval jsem už lepší spojku, nebudu tam dávat levnou mrdku :-) Mimo jiné, předchozí spojka byla špatně složená... Jedna lamela je poloviční a má být p

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 14.07.2014
    Uskutečněno: 14.07.2014
  • Nové pneu Dunlop Qualifier II a nové závaží v řidítkách

1) Ztratil jsem závaží z pravé strany řidítek, někdo ho tam velmi blbě našrouboval a není divu, že se ztratilo... Koupil jsem si pěkné nové :) 2) přezul jsem z Continentálek (road attack) na Dunlop Qualifier II... Tak j

Typ: Údržba
    Vloženo: 18.06.2014
    Uskutečněno: 18.06.2014
  • úprava na cestování

Máme v plánu zítra 3 hodinovou cestu na ER PE ER moto párty do Rožnova pod Radhoštěm... já povezu stan, protože na GSXR ani Monstera900 nepřidějí pořádný kufr :-D musel jsem vyvařit držák, pro lepší pocit a větší pevnos