Jak lepe oslavit MDŽ než nějakým tím doplňkem na motorku. Dostala K&N vzduchový filtr.
Taky jsem konečně zapojil čidlo teploty chladící kapaliny. Potřebovalo to novou jímku, nastaveni kablíku od čidla k budíku (origo je asi na tříkolku).
Taky se pracuje na jímce pro čidlo teploty oleje. Jsu docela napnutej jakých hodnot budou uvedené veličiny dosahovat.
Chladicí kapalina na vstupu do chladiče - při cestovní 90tce je mezi 71°C - 74°C. Při proplétání městem vylezla na 84°C. Na brzdě se dostali až na 102°C.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Dlouho jsem tomu nechtěl věřit, ale po krátkém životě se se mnou rozloučila baterka. Trošku přitom se mnou šprýmovala. Tvářila se nabitá, ale když jsem ji měřil při zátěži tak dávala jen necelý 3V. Nejvíc mě překvapil je
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 21.04.2010 |
Uskutečněno:
| 19.04.2010 |
Tachometr:
| 12090km |
-
Tak konečně po roce usilovného přemýšlení jsem to vymyslel a zapojil "hladový oko" na nový budíky Koso RX2. A jak to všechno funguje? V nádrži je čidlo z termistoru. V origo budících je mlaý obvod který vyhodnocuje jestl
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 12.04.2010 |
Uskutečněno:
| 12.04.2010 |
Tachometr:
| 12043km |
-
Jelikož se mi doma ležel rozvodový řetěz, který jsem pořídil loni společně s řetězovkou rozhodl jsem se jej přes zimu vyměnit. Při té příležitosti se seřídily taky ventily. Oprava proběhla úspěšně a pazvuky linoucí se od
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 14.03.2010 |
Uskutečněno:
| 14.03.2010 |
Tachometr:
| 11700km |